פרטי התלונה

תלונות קר שרותי רפואה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של רופאת העור שיין גלדשמידט רינת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי היום למרפאת קרית ביאליק לצורך קבלת מירשם לשמפו רפואי.
נכון, לא קבעתי תור מראש. הנחתי שלצורך קבלת מרשם לשמפו שבעבר קבלתי ונמצא בשימושי בהמלצת רופאת עור של קופת החולים מאוחדת אין צורך בקביעת תור שבועיים מראש. המתנתי למעלה משעה עד לסיום קבלת כל החולים (הייתי אחרונה בתור). הרופאה סירבה לקבל אותי, יצאה מחדרה, ניגשה למזכירת הסניף ובקשה את עזרתה להוציאני מהחדר כשהסיבה היחידה היא שלא קבעתי תור מראש לקבלת מירשם לשמפו. או שמה הסיבה האמיתית הינה שהיא סיימה את יום עבודתה והיגיע הזמן ללכת הביתה.
הויכוח ארך כ-10 דקות תמימות. כמה זמן לוקח לרשום מירשם לשמפו?
כל מה שהתבקש היה רצון טוב ואיכפתיות.
הסיסמה של קופת חולים מאוחדת בדבר איכות השירות שהיא נותנת ללקוחותיה נשארה במקרה זה בגדר סיסמה בלבד.
בעבר שיבחנו את השירות והיחס שקבלנו אני ומשפחתי בסניף זה. היחס המחפיר לו זכיתי היום בסניף מדר' שיין מביא אותי להחלטה שיש לחפש קופת חולים אחרת שם יחס אנושי, טוב ואיכותי אינו נשאר בגדר סיסמא.
עלבון סוג הנזק :
תגובת קופת חולים מאוחדת פתרון נדרש :

קר שרותי רפואה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה