|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
בנימין טלי |
שם/כינוי: |
יום שני 02 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי עסקה בשנת 2005 בחברת CARE להסרת שיער בלייזר בשני אזורים ל- 12 טיפולים לכל אחד מהם. מסיבות אישיות לא יכולתי להגיע במשך השנה וחצי האחרונים בערך, היום שהתקשרתי נאמר לי שהתוקף של החוזה נגמר, אמרתי לפקידה בשם מיכל שלא אמרו לי שזה עם הגבלה! בפירוש שאלתי גם שעשיתי את ההסכם אם יש הגבלה ואמרו לי ולבעלי שהיה איתי שאין שום הגבלה של זמן. לאחר מכן התקשרה אלי מנהלת הסניף באבן גבירול בו אני מטופלת וטענה כי התוקף נגמר ועשתה לי טובה והאריכה לי עד מרץ 2010 , אינני מרוצה מתשובתה אני רוצה שזה יהיה ללא הגבלת זמן, כי אם זה היה מוגבל בזמן לא הייתי משלמת סכום כזה גבוה במקום הזה הייתי מחפשת מקום אחר. אבקש פיצוי על עוגמת הנפש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הארכה ללא הגבלת זמן ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קר שרותי רפואה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|