פרטי התלונה

תלונות קר שרותי רפואה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא מקובל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי להעלות למודעות שמרפאות קר הידועות בשמן הטוב הרסו את שמן אצלי בתור לקוחה כאשר הגעתי בסמוך לתום טיפוליי. עשיתי עיסקה להסברת שיער בלייזר באיזורים בית שחי ומפשעות לפני כשנתיים. טיפול עושים אחת לחודשיים עד תום 10 טיפולים. ברצוני לציין כי בטיפול ה- 8 טענו במרפאה כי סיימתי את טיפוליי על אף שלא כן הדבר. כמו כן, את הטיפול ה- 9 וה- 10 עליהם נלחמתי מתוקף החוזה שחתמתי עמם לא קיבלתי עד היום (כבר חצי שנה שאנני מטופלת שם). בפגישת הייעוץ נותנים לך מידע שגוי ואומרים לך שישנה אפשרות לקבל מטפלת קבועה על מנת שתרגיש חופשי להגיע לטיפולים ולשכב על מיטת הטיפולים. במקרה שלי המטפלת לא סיימה את טיפוליה והחליטה לעזוב לצורך לימודים. עקב חוסר הנוחות כיוון שהייתי לפני מתן שני הטיפולים האחרונים התקשתי לגלות פתיחות עבור מטפלת חדשה, אך עם זאת לא הייתה ברירה ונתנו לי מטפלת חדשה וחסרת כל יחס אנוש. היא לא התייחסה לכך שכאב לי, לא עיניין אותה כאשר ביקשתי שתפסיק את הטיפול או תנמיך מעט את מכשיר הלייזר. יצאתי מהמקום בוכה במבוכה רבה כיוון שלא קיבלתי את מבוקשי וכמובן שלאף אחד לא היה אכפת. באותו היום אחרי הצהריים התקשרתי וביקשתי לדבר עם אחראית בשם לילך. לילך לא עזרה בכלום והנושא נשאר פתוח. מבחינתם את התשלומים שילמתי עוד בטרם תום הטיפולים אך את הטיפולים שהחברה חייבת לי לפי החוזה לא סיימתי. נוסף על כך המטפלת שטיפלה בי בטיפול האחרון הייתה אגרסיבית, חסרת סבלנות ולא נעימה. לא כמו שמטפלת עמה התחלתי את הטיפולים. לדעתי, תחשבו טוב לפי שאתם משלמים, אני היום מטופלת של אמריקן לייזר ואין לי טענות עד כה.
עלבון + כספי סוג הנזק :

קר שרותי רפואה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה