פרטי התלונה

תלונות קר שרותי רפואה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קאר שירותי רופאה בע"מ נושא התלונה:
שרגא יפית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אתחיל ואומר ש ב14.10.2010 ביצעתי דרכם את הניתוח להסרת משקפיים בת"א כאשר המרפאה שלמעשה קיבלה אותי ואני מקבלת שירות מעקב ממנה הינה שלוחה שלהם בבאר שבע, מאז העניים שלי צורבות שורפות מגרדות ולעיתים אפילו בבוקר כואבות..
אני אציין שהבעיה ברובה נמצאת בעין שמאל שהוסכם עיי דר' מרינה הרופאה הקבועה במכון ודר' יולי המנתח שזו "העין הבעייתית"...
ע"פ בקשת דר מרינה הגעתי כל 3-4 חודשים למעקב וכל פעם הראיה בעין שמאל ירדה בעוד רבע ועוד רבע כך שכרגע זה עומד על 3/4+ צילינדר.
אוסיף ואומר כי לאחר אין ספור בקשות תור נקבע הגעתי ולא רשמו אותי לתור אז לא נכנסתי ואין ספור טרטורים בסוף כל סוף הגעתי לדר' יולי בשבוע שעבר יום רביעי ה06.6.2012 ברגע שנכנסתי לחדר לחץ לי את היד שאל מה שלומי ואמר כי אין לי שום בעיה והוא מאחל לי בהצלחה!
לחץ לי שוב את היד ואמר להתראות!
המפגש עמד להתארך כ פחות מ5 שניות...
אלה כי הפעם הייתי נבונה והבאתי עימי את בעלי שביקש שוב ושוב לשאול אותו מה הסיבות לצריבות לעיין האדומה השורפת והכואבת...
לא הייתה לו תשובה ברורה והוא אף לא הפסיק לעצור ולקטוע את דבריי ואת דברי רועי בעלי.
הסברתי לו שזה בלתי נסבל ואני לא מפסיקה לסבול מזה כמעט כבר שנתיים
טען כי "הלוואי שאלו היו הצרות שלו כולם כי אין מקום לעשות ניתוח חוזר" וכי אבוא להמשך מעקב אצל דר' מרינה ואיחל לי שוב בהצלחה, שוב קטעתי אותו וביקשתי שיסביר לי אם יש אפשרות שיבדוק אותי הוא בעצמו
- הסכים!!!
מה שהיה צריך לעשות מלכתחילה, בדק אותי אמר שאין לי כלום ומספיק שעיין ימין רואה 6/6 אין שום דבר שניתן לעשות ניתוח חוזר או כל טיפול אחר וביקש שאסיים.
ככה לא מתנהלים...
זו לא זו צורה! זה לא שירות!!!
כשהגעתי לראשונה קיבלו אותי בסבר פנים יפות חיבוקים נישוקים קצת דיבורים קצת קישוקשים קצת החיים וכו' וכשהגעתי לדר יולי היה חייכן סבלני מאוד ממוקד מאוד רציני - בדק אותי כמו שצריך ונתתם לי את השירות שרציתי!
קנו אותי אני מודה!
ובין היתר המלצתי עליהם לחברים ,חברות ומשפחה שילכו אליהם ומעבר להסרת משקפיים שיבצעו גם טיפולי לייזר בין היתר הם גיסתי ואחותי שמטופלות אצלם ושאם יכולתי להחזיר את הזמן אחורנית הייתי מבקשת שלא יפנו אליהם.


בחודשים האחרונים אני מגלה למרבה צערי את העובדה שאת הכסף כבר קיבלו ושירות אתם כבר לא נותנים אני מצטערת על היום בו באתי לבצע את הניתוח אצלם.
אני רושמת לכם את המכתב הזה כואבת ונורא מאוכזבת ...בבקשה שמשו פה ישתנה ומהר...
יתרה מזו חשוב לי לבוא ולציין כי אני לא ביקשתי ניתוח חוזר!

כיוון שהטענה שלהם הלא כלכך ברורה היא שאני רואה מצוין!
אני בסה"כ מבקשת שירות הולם!
מישו שיעזור לי להבין מה הסיבה לצריבות לשריפות בעניים לראיה הכלכך נמוכה שלי לעובדה שקשה לי לנהוג בשעות היום כי אני לא רואה הולכי רגל תמרורים ורמזורים לעובדה שאני לא מזהה פרצופים מרחוק מישו שיטפל בי ולא שייתן לי טיפות ליובש שידפדף אותי על הנייר עד הלקוח הבא!!!
זה לא עובד בצורה כזו..
אני מבזבזת מזמני היקר על מנת לרשום לך את התלונה הזו...
אני מקווה שיהיה שינוי ותוכלו באמת לעזור לי..
פניתי עם בקשה דומה למנהלת המרפאה שטענה כי שוחחה עם דר' יולי המנתח וכי סוכם שאין שום בעיה בעין
חזרתי וביקשתי כי זו תשובה שהיא קצת לא ברורה ולא מספקת וכי חייבת להיות סיבה לכאבים ולצריבות
אמרה כי יש רופא בכיר מאיכילוב בת"א שמגיעה אחת לשבועיים ימי ראשון בשעות הבוקר ורק אז אוכל ללכת לראותו
הסברתי שזה לא פיתרון ואין ביכולתי להגיע למרכז הארץ כי אני סטודנטית ועובדת בעבודה חדשה שלא אוכל להחסיר בה
הפיתרון האחר שלה היה רופא אחר שגם הוא יכול לקבל אותי רק בשעות הצהרים
-הודעתי לה והסברתי כי זה לא פיתרון וכי הטיפולים ומהעקבים נעשו בסניף בב"ש ואין שום סיבה להגיע לת"א טענה כי זה חלק מההסכם עם הרופאים ואין בידה דרך לעשות שום דבר אחר...
הודתי לה ועכשיו אני פונה אליכם
אנא עזרו לי בבקשה
יפית שרגא
0543479934
עוגמת נפש סוג הנזק :

קר שרותי רפואה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה