פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל נושא התלונה:
טבריצי אסתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי אורגן ורוד שהיה במבצע, לאחר שבוע חזרתי לסניף מכיוון שהמוצר היה מקולקל ואמרתי שאינני מעוניינת בהחזר כספי אלא במוצר אחר שהוא תקין.
נאמר לי שתנתן לי תשובה לאחר שבוע ורק לאחר שבועיים שבו התקשרתי ללא הפסקה (לא היה מענה) גם לסניף וגם לשירות לקוחות נאמר לי שאין במלאי את האורגן ואפשרי לקבל החזר כספי, שוב ציינתי שאני רוצה את המוצר.
לאחר שניתנה לי התשובה הלכתי לכמה חנויות של כפר השעשועים ליד ביתי ובכולם יש את המוצר (קיבלו מלאי חדש מהמחסן) אמרתי שאין לי בעיה ללכת לסניף אחר לקחת ממנו את המוצר או שישלחו מסניף אחר אל הסניף בראשון שבו רכשתי את האורגן. נענתי בשלילה, נאמר לי שאם אני רוצה את המוצר מסניף אחר אני צריכה לשלם מחיר מלא.
שוב אני רוצה לציין שבמידה והיו אומרים לי לאחר כמה ימים כמו שהובטח לי שאין את המוצר הייתי יכולה ללכת לסניף אחר ולרכוש את האורגן במחיר המבצע.
ניסיתי לתת לבעל החנות מספר פתרונות אך הוא לא הקשיב ולא נתן פיתרון חוץ מהחזר כספי (אם הייתי רוצה החזר כספי הייתי לוקחת באותה העת שהחזרתי את המוצר הפגום ושוב ציינתי שאני רוצה את המוצר)
כמובן שכמעט חודש אני מנסה לדבר עם השירות לקוחות והם אינם עונים ואינם חוזרים.
חבל מאוד שככה מתנהלים ברשת גדולה בארץ שאין מענה ואין עם מי לדבר וכל בעל חנות משתמש בתירוץ שזה זיכיון. אותי כלקוחה זה לא מעניין שזה זיכיון מבחינתי אני קניתי ברשת מוכרת ולא בחנות פרטית
חוסר מענה סוג הנזק :
רוצה את המוצר שרכשתי פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה