תיקון רחפן |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון הזהב רשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את מחאתי על הטיפול ברחפן שקניתי ביום חמישי 08.09 והובא לתיקון 12.09 לכפר שעשועים סניף קניון הזהב,לאחר שבוע אני מנסה להתקשר למספר שנתנו לי ואין מענה,אני מנסה כמה ימים ואין מענה,נסעתי מרחובות לחנות והמוצר לא מגיע,לאחר שבוע מנסה שוב עדיין אין מענה,ממשיך לנסות כמה ימים לאחר מכן ועדיין אין מענה,נסעתי שוב ביום ראשון ערב חג בשעה 12 בצהריים,אני מבקש את המוצר ואומרים לי שלא חזר מתיקון,שואל את הבחור למה לא עונים לטלפון,הבחור אומר לי שעונים אין בעיה,תוך כדי שיחה אני מתקשר לחנות אני רואה את הבחור מתקופף לוקח את הטלפון מהריצפה ומסתיר אותו מתחת למדף,שאלתי אותו למה כך לא לענות ולהסתיר את הטלפון,הבחור אומר לי לא יודע זה מה יש,איך שהוא ענה והדרך שבה זלזל זה פשוט הטריף אותי,השבוע זה חודש מאז התיקון,אבקש לפעול לתיקון מוצר ולהביא לפתרון המהיר ביותר לשביעות רצוני וכפי שמתבקש מחברה שמכבדת את עצמה,אמונה על נתינת שירות טוב ואמין.
באם לא תטופל פניה זו בהקדם אאלץ לפנות לגופי צרכנות שרות נציב פניות הציבור על מנת שאוכל לקבל מענה לבעיה.
בכבוד רב ובתודה מראש,
איתן מוטביינור
גבריאלוב 13 רחובות
0543552929
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|