|
|
|
|
|
|
התנהגות מחפירה כלפי לקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נס ציונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 13.8.06 בשעה שמונה בערך הגענו אני ואמי לסניף ששת בנס ציונה מרכז יוניברס , להחליף משקל שסה"כ עלה 25 ש"ח ובנוסף לכל היה מקולקל , אמי ביקשה להחליף אותו למשקל דיגטלי או משהו אחר מהחנות אבל בעל החנות הגיב בצורה עוינת ותוקפנית בכך שאנחנו קילקנו בכלל את המשקל , ניסנו להסביר לו שבכלל לא פתחנו אותו אבל התשובות שלו כלפינו היו בטון כאילו אנחנו משקרות כמו: "נו סיימתן?" "לא נראה לי" וכו', ולאט לאט זה הגיע למצב שהוא מרים עלינו את הקול וצועק ואומר לנו זה מה יש אתן הרסתן אותו וכאשר הוא ראה שיש לו פה עסק עם משהי שיודעת לעמוד על שלה ולא מוכנה לוותר למרות שזה 25 ש"ח אלא על העיקרון היא לא מוכנה לוותר הוא לקח את המשקל וטרק אותו על דלפק המכירה שלו והחל לצעוק שנעוף לו מהחנות, בזמן האירוע היו עוד לקוחות בחנות שבלי בושה אני אמרתי להם אני במקומכם הייתי משלמת עוד 5 ש"ח יותר ולא קונה במקום כזה על מנת שלא תקבלו יחס כמו שאני מקבלת
לצערי אירוע כזה גורם לי לא לרצות להיכנס יותר לאף סניף של ששת לא בנס ציונה ולא בשום מקום אחר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כפר השעשועים שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל סויסה - מנהלת פרסו |
שם ותפקיד: |
התלונה הועברה לטיפול המנכ"ל, תשובה תועבר בהמשך. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|