פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אזה"ת שילת כתובת:
אזה"ת שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קיתי ציוד רב לביה"ס בכפר השעשועים . הקניות נעשו באותו היום 27/7/07 ב-3 קניות שונות . בזמן הקניה שכחו להגיד לי כי מגיעים לי כרטיסים ללונה פארק ( על קניה של 200 ש"ח מגיע כרטיס אחד ) .לאחר מספר ימים ראיתי בעיתון את המבצע וכשהזדמן לי , שבוע אחר כך לחנות , לא היו כרטיסים . קיבלתי פתק מהמוכרת כי מגיע לי כרטיס על שתי קבלות .
היום הגעתי לחנות על מנת לממש את קבלת הכרטיסים שמגיעים לי כי קניתי בסכומים 240 ש"ח , 314 ש"ח ו 188+ 64.8 שח .התברר לי כי על הפתק שקיבלתי שבוע קודם לכן מהמוכרת היה כתוב כי מגיע לי כרטיס אחד , ולא הועילו כל ההסברים בעל החנות סירב בתוקף לתת לי שני כרטיסים למרות שהקבלות היו איתי ועליהן סכומים העונים על הקריטריונים לקבלת 2 כרטיסים . בעל הינות הסביר כי זה מה שכתוב בפתק וסירב בתוקף לתת לי שני כרטיסים .
שרות הלקוחות היה ברמה 0 עם חוסר הקשבה מוחלט ואטימות . גם למוכרות מותר לטעות .המוכרת כתבה כרטיס אחד במקום שניים , והטטעות שלי הייתה שלא בדקתי אותה , אבל כאשר אני מגיעה עם קבלות אני לא מבינה איך אפשר להתווכח ולא לתת את מה שמגיע לי .בעל החנות התווכח איתי מול חנות מלאה ועמד בסירובו . מעבר להפסד הכרטיסים הרגשתי מושפלת , משום שאני רגילה שמיתיחסים ללקוחות בצורה נאותה ולא תגידי מה שאת רוצה - לא מזיז לי . מה שעוד חמור כאן הוא שלפני שבועיים באותה קניה ,המוכרת עשתה טעות ונתנה לי במססגרת מבצע אחר כדורגל עם תיק . כשהגעתי הביתה ריתי שהתיק קרוע ומיד חזרתי לחנות .מסתבר שקיבלתי את התיק עם כדורגל יוקרתי במקום כדורסל פשוט , כי המוכרת טעתה . והוא לא הסכים להחליף לי את הכדור . גם אז המוכרת טעתה , אבל הוא לא אמר שזה בסדר אלא לקח את הכדור . בקיצור : כשנוח לו המוכרות שלו צודקות וכשלא , הן טועות .
אני אישית לא מתכוונת להיכנס יותר לחנות הזו . אמנם לא ייגרם להם הפסד כספי ניכר אך הם קיבלו לקוחה שתדבר בגנותם כל הזמן .
וגם נזק כספי סוג הנזק :
קבלת 3 כרטיסים ללונה פארק וכדורגל מקצועי פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיקם דקל מנהל פרסום שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להתנצל על השירות שקבלת. רשת כפר השעשועים מאמינה בשרות איכותי, אדיב ויעיל ולפי תלונתך כנראה שלא זכית לשכזה. אני שולח לך בדואר 2 כרטיסים. תגובה:
2 כרטיסים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה