פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול ותת שירות מצד עובדי כפר השעשועים, תוך זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לגולל את תלונתי על "כפר השעשועים", בתקווה לקבל פתרון הולם לבעייתי ופיצוי הולם בגין תת השירות על כל המשתמע מכך שחוויתי.

בחג פורים אשתקד, רכשתי תחפושת (ספיידרמן) מסניף חיפה בהדר. מאחר שילדי חלה, לא נעשה כל שימוש במוצר שרכשתי. הגעתי לסניף להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, אולם מנהלת הסניף לא הסכימה לתת זיכוי, ונתנה תחפושת אחרת סגורה (בשווי זהה לטענתה) לטובת החלפתה בשנה הבאה (הנוכחית).
בחלוף שנה, ב – 20.2.08 הגעתי לחנות ופניתי בבקשה להחליף את התחפושת לילדי, אולם אז מנהלת הסניף ביקשה קבלה (מה שלא נתבקשתי לשמור שנה לפני) וציינה שמחיר התחפושת רק 40 שקלים. כ"כ, שלחה אותי לביתי ואמר לי "לעשות שיעורי בית" ולפנות לחברת כ.א אם אני חושבת שהמחיר של התחפושת שווה יותר מ – 40 שקלים.
מבירור שביצעתי (מאין ברירה) מול חברת כ.א , נתברר ששילמתי 50 שקלים + 600 כוכבים (ששווים כסף!). חזרתי למנהלת הסניף ב – 21.2.08 טלפונית ופרטתי את הבירור שביצעתי.
מנהלת הסניף לא חזרה אלי בנוגע לנידון (לאחר שהבטיחה שתחזור), ולאחר כמה ימים אני חזרתי אליה, וכל מה שנאמר לי על ידה הוא: "לא שכחתי אותך ...אני אחזור אלייך".
אציין שלאורך כל השבוע (24.2.08-29.2.08) לא יצרה עמי קשר למרות הבטחתה ליצור עמי קשר בתחילת שבוע.
בתאריך 2.3.08 יצרתי שוב קשר בשעות הבוקר ונאמר לי שמנהלת הסניף לא נמצאת והיא תחזור אלי – מיותר לציין שלא חזרה אלי.
בתאריך 3.3.08 יצרתי שוב קשר בשעות הבוקר – קיבלתי שוב אותה תשובה (לא נמצאת ותחזור אלי – מה שלא קרה כמובן). למרות האמור, יצרתי שוב קשר בשעות אחה"צ, הפעם מנהלת הסניף ענתה לי ואמרה: "התקשרת בזמן לא טוב...יש לי פה לחץ...אתקשר אלייך מחר על הבוקר".
בתאריך 4.3.08 , יום למחרת (יום כתיבת תלונתי זאת), התקשרתי שוב בבוקר לאחר שלא חזרה אלי, ונאמר לי שמנהלת הסניף בישיבה ושהיא תחזור אלי בעוד שעה.
לאחר שראיתי שהיא לא חוזרת אלי כמובטח, יצרתי קשר שוב – מנהלת הסניף ענתה לטלפון, והיא אמרה לי שתחזור אלי תוך דקה.
בחלוף למעלה משעתיים, החלטתי שגם לחוצפה וזלזול צריך להיות גבול כלשהו.

אציין שלאורך כל מסכת הטרטורים שפרטתי לעיל, עפרה גילתה חוסר סבלנות, תוקפנות, חוסר רצון לתת שירות, התחמקות ובריחה מאחריות.

לקוחה מתארת בפני מנהלת הסניף מספר פעמים את בעייתה בפירוט, מציינת גם את הפתרון המתבקש, מגלה סבלנות להליך שאמור להיות פשוט, אולם גזל ממנה זמן רב בטלפונים חוזרים ונשנים ונשארת עם אותה בעיה ללא פתרון.

אסקלציה לא מתבצעת, פתרון לא ניתן וממשיכה התעלמות מטענות הלקוחה לחוסר שביעות רצון מהשירות שהיא מקבלת.
האם לקוחות כפר השעשועים שכבר רכשו מוצרים "מובנים מאליו"?
האם מנהלי הסניפים מטעם כפר השעשועים אינם יודעים/רוצים לספק פתרונות ללקוחותיהם ולתת שירות?
האם יותר חשוב ל"כפר השעשועים" ללמד את הלקוח "לקח" במקום לתת לו שירות?
האם סניף "כפר השעשועים" נשאר אדיש לעובדה שלקוחה ממשיכה לפנות שוב ושוב, ולא מסוגל לספק תשובה ופתרון?

תחושת הביזוי כלקוחה של "כפר השעשועים" היא מובהקת ועוגמת הנפש שנגרמה לי בעבור דבר כה פעוט היא גדולה מנשוא.

אני מצפה לקבל פתרון לבעייתי, וכן לקבל הסבר רשמי להתנהלות מחפירה זו של תת שירות שחוותי ולדעת מה עמדת הנהלת "כפר השעשועים" באמור?

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה