פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות,ואי קיום פירסומים שונים נושא התלונה:
בראל חיים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 133 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות פירסום של רשת כפר השעשועים שעל כל קנייה בסך 250 ש"ח מקבלים כרטיס כניסה חינם ללונה פארק,החלטנו שאת קניות חזרה לביה"ס נעשה השנה בכפר השעשועים.
ניגשנו לסניף כפר השעשועים ביגאל אלון בת"א עם ילדינו ועשינו קנייה גדולה הכוללת בתוכה תיקים,מחברות,קלסרים וכלי כתיבה לביה"ס,סה"כ כ500 ש"ח ולכן הגיעו לנו 2 כרטיסים.כשניגשנו לקופה לשלם,הוצאתי תוי קנייה שבאמצעותם רציתי לשלם בעבור הקנייה,אז נאמר לי ע"י המוכר שאין באפשרותו לתת לי את 2 כרטיסי הכניסה ללונה פארק וזאת מכיוון שאני משלם בתוי קנייה ולא במזומן.הילדים כלכך התלהבו מהתיקים ומכלי הכתיבה שקנינו להם,ולא יכולתי לעשות להם את זה ולבטל להם את הקנייה,וזאת למרות שהתעצבנתי נורא על חוסר ההגינות של הרשת.
בשום מקום שבו קראתי על פירסום המיבצע לא נאמר שעליי לשלם במזומן בלבד.....ישנה כאן הטעייה מכוונת של ציבור הצרכנים ועבירה על החוק.איני מתכוון לשוב ולרכוש מוצרים ברשת זו.

כספי סוג הנזק :
לקבל את 2 כרטיסי הכניסה ללונה פארק כמו שפורסם פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
אורן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב!
לאחר שחתינו הטלפונית הוסברו לך תנאי המבצע {שאין כפל מבצעים} ושגם על גבי התווי קנייה רשום בפרוש שאין כפל מבצעים.
לכן לצערינו לא נוכל לספק כרטיסי לונה פארק בגין קנייה בתווים.
נשמח לעזור בכל דבר נוסף
בברכה
שירות לקוחות
תגובה:
15% הנחנה לקנייה הבאה ברשת כפר השעשועים ללא כפל מבצעים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה