פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי-תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות זו בעקבות "חוברת מבצעים" מיוחדת שהפיצה הרשת לרגל החגים.
כל משחק שבמבצע עליו שאלתי טענו המוכרים שהמוצר אזל(יש לציין כי חלק מהמוצרים מצאתי בסופו של דבר במדפים).בעקבות כך פניתי למנהלת הסניף ושאלתי אותה על 2 ממשחקי אורדע אשר הופיעו בחוברת במבצע 1+1.תשובתה הייתה גם כן כי המוצר אזל.כשהבעתי את תדהמתי בפנייה שינתה את תשובתה וענתה כי המשחקים הנ"ל נמצאים בחנות אך למרות הכתוב בחוברת, אוכל לקבלם ב15%הנחה או רכישת מוצר אחד והשני ב50%הנחה בלבד!לטענתה המבצעים המופיעים בחוברת גורמים לה להפסד כספי.בעקבות כך יצאתי מהחנות בכעס ובתחושה שכלקוחה רימו והונו אותי.מביש שחברה בעלת סניפים רבים המפיצה חוברות מרשימות עם מבצעים, מרשה לעצמה להונות את הלקוחות אשר מגיעים בתמימותם ובמיטב כספם לקנות אצלם.
הונאה סוג הנזק :
התנצלות+מתן אפשרות לרכוש את המשחקים הנ"ל כפי שכתוב בחוברת+פיצוי על ההונאה ועוגמת הנפש שנגרמה לי כלקוחה פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
אורן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
רוחמית שלום רב ושנה טובה.
א. תודה על פנייתך.
ב. הדבר נבדק מול הסניף ונמצא כי הייתה אי הבנה.
ג. כמו כן את מוזמנת לפנות אל הסניף לנהל החנות בשם עידו ולקבל את מבוקש כלומר את המשחקים במחירים שפורסמו.
ד. כמו כמו כן ייתן זיכוי הנחה לקנייה הבאה בשווי 15% ללא כפל מבצעים.
ה. בברכה.
תגובה:
מתן המוצרים במחירים שרשומים בחוברת המבצע.
15% הנחה בקנייה הבאה בחנות אלנבי בלבד ההנחה לא כוללת כפל מבצעים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה