פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתשובתכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרפת את התשובה שנתתם לי לטענתי שלא קיבלתי את המחיר הנמוך שעל המוצר , או את המחיר היחידי שעליו היתה המדבקה של המחיר.תגובת בית העסק
28/03/2010 09:57 תאריך קבלה:

אורן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:

א. תמר שלום רב. ב. תודה על פנייתך. ג. לידעתך אנו עובדים אך ורק בהתאם לחוק ועל כל מוצריי החנות מוטבע מחיר אחד. ד. ייתכן מקרה בו נפלו מדבקות מחיר ואנו מחוייבים לתת את המחיר הנמוך מבניהם. ה. חבל שלא היית קצת יותר ספציפית לגבי המוצרים שבהם נתקלת ללא מחיר או לחילופין שני מחרים בכדי שהיינו יכולים לבדוק את הנושא מול החנות. ו. בברכת חג שמח שירות לקוחות כפר השעושועים. תגובה:

הרשת תידע את החנות לבצע בדיקה של מוצריהם.


רציתי לציין שלא קיבלתי את המחיר הנמוך ביותר למרות שאמרתי למוכרות שזאת המדיניות והם לא הסכימו איתי ולא נתנו לי שום מחיר נמוך ושום כלום אמרו לי המחיר הזה זאת טעות והמוצר עולה ככה וככה ואת לא יכולה לקבל את המחיר הנמוך כי הוא לא הגיוני , או לחלופין אמרו לי את לא יכולה לקבל את המחיר שרשום כי זה בטעות נפל וזה לא המחיר האמיתי כך שהתשובה שלכם יפה בכתב אבל בפועל לא קיבלתי בחנות שום יחס כזה ולא הסכימו למכור לי בשום אופן במחיר הנקוב או במחיר הנמוך .
בזבוז זמן , אכזבה שרושמים משהו ובפועל זה לא נכון סוג הנזק :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
אורן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
תמר שוב שלום רב.
אשמח אם תוכלי להגיע לחנות ונוכל לאמת את טענתך מול המוכרות בחנות לגבי המחירים על אותו מוצר מדובר.
באם אכן כך היה הדבר, אדאג שתקבלי את המחיר הנמוך שהיה מוטבע אליו.
בברכה.
אורן
תגובה:
בדיקה מול המוכרות בחנות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה