פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוברים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אילת מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ד' האחרון בעת ביקורי באילת בחרתי לרכוש ציוד לבית הספר בסניף כפר השעשועים באילת. לסניף הגעתי עם שוברים אותם רכשתי באמצעות מועדון טוב השוברים בשווי 200 ש"ח כאשר בפועל שילמתי 160 ש"ח. בעת הרכישה באתר וידאתי כי אוכל לקבל עבורם את מלוא הסכום באילת ובכל סניף שאבחר. הלכנו כל המשפחה ובחרנו את הציוד לביה"ס באותו יום היו לא מעט אנשים בחנות ובקופה. לאחר שבחרנו ציוד וגם תיק לילד שעולה לכיתה ג' הגענו לקופה שם נאמר לנו כי השובר לא מתקבל במלואו אלא מפחיתים ממנו כ-17 אחוזים. נורא כעסתי כי גם באתר וגם על גבי השובר לא הופיעה שום הערה לגבי העניין, הצגתי בפניהם את השובר אך נתקלתי בסירוב נוסף. ביקשתי לדבר עם המנהלת , אך נענתי בשלילה-טענו כי היא בשיחה. בחרתי להחזיר את הציוד למדפים חזרה, דבר שגרם לעוגמת נפש לי ולילדיי. מיותר לציין כי שהיתי באילת בזמן חופשה וכל הזמן ששהיתי בחנות של כפר השעשועים התזבז לריק.
עד היום כמו בכל קיץ רכשתי את השוברים לכפר השעשועים ולא לרשת אחרת במידה ולא אקבל פיצוי הולם זו תיהיה הפעם האחרונה .
בזבוז זמן ועלבון לילדים סוג הנזק :
פיצוי כגון שובר קנייה נוסף פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה