פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מנהלת החנות כלפי והלבנת פני ברבים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 ירושלים כתובת:
סנטר 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול, הגעתי עם בתי לקנות ילקוט לקראת כתה א'. לאחר שבחרנו ילקוט+עגלה (170 ש"ח) המתנתי בתור לקופה שם פנו אלי שתי בנות שבידיהן היו זיכויים ע"ס 24+25 ש"ח ובקשו שהן תיתנה לי את הזיכויים ובתמורה אתן להן כסף במזומן. הסכמתי לכך (הן היו בנות בנות 7-8 ומאד התחננו ולא חשבתי שיש בעיה) כשהגיע תורי לשלם, מוכרת בחנות אמרה לי-יש לך זיכויים? אני לא יכולה לקבל, רק מנהלת החנות יכולה. אז שאלתי אותה: מה יש בעיה עם הזיכויים? כי אם כן אני מחזירה לבנות ומשלמת מזומן. והיא ענתה לי:
אין שום בעיה עם זה אבל רק מנהלת החנות יכולה לטפל בזיכויים.
בינתיים התפנתה מנהלת החנות (לצערי איני יודעת את שמה) ובאה אלי. נתתי לה את 2 הזיכויים ושטר ע"ס 200 ש"ח. באופן מיידי כשראתה את השיכויים היא התחילה לצרוח עלי: חוצפניץ, באיזה זכות את משלמת עם זה, בשניה הראשונה מרב שהייתי בהלם לא הבנתי. והיא המשיכה לצעוק, תראי את השמות שרשמתי בזיכויים זה לא את, חוצפנית. האמת שהייתי ממש בשוק. אני אדם מוכר והיו בחנות אנשים שמכירים אותי והיא מבזה אותי. אז אמרתי לה למה את צועקת רציתי להסביר לה שהמוכרת השניה אמרה שאין בעיה. ואז היא השליכה לעברי את שטר ה200 שקל שנתתי לה ואמרה לי: חוצפנית אני לא מטפלת בך ככה לוקחת זיכויים. ובמקביל היא צעקה לכיוון הילדות. חצופות או שתקנו עכשיו בתלושים או שתעופו מהחנות. הן היו ממש בחרדה ממנה. אני מאד רציתי להשאיר את הילקוט ולהעלם מרב בושות. אבל הבת שלי כבר בכתה "אמא תקני לי" אז חזרתי חזרה למוכרת השניה ושילמתי. כשהתקרבתי לכיוון היציאה ראיתי שוב את מנהלת החנות ואמרתי לה:ככה לא מדברים" אז היא ענתה לי שוב "חוצפנית" לא רוצה לדבר איתך.
יצאתי מהחנות בבושת פנים כשדמעות בעיני. כמובן שאנשים שאני מכירה (שהרי החנות היתה מלאה וגם באתי יחד עם מישהי לקניות) שאלו מה קרה והתביישתי עוד יותר להסביר.
. מה שברור שאני לחנות הזאת לא אכנס יותר.
(אגב, שאלתי ומבחינה חוקית אין היתר לקום להגביל את שימוש הזיכוי לאדם ספציפי כך שזה גם לא חוקי...)
עלבון סוג הנזק :
אני מצפה שמנהלת החנות תתקשר ותתנצל בפני ותאמר שזה לא בסדר, וגם פיצוי על עוגמת הנפש שהייתה לי פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה