|
|
|
|
|
|
החזר כספי והתנהגות מבישה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ביאליק רמת גן |
כתובת: |
סניף אלרם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אשתי ביקרה בכפר השעשועים בסניף אלרם בר"ג ב- 19.5 על מנת להחזיר מתנה שקיבלנו ולקבל החזר כספי. בחנות נאמר לה שבלי קבלה זה לא אפשרי - שזה שטות בפתק ההחלפה רשום מספר החשבונית ובקופה לא צריכה להיות בעיה עם זה. אמרו לאשתי שלא ניתן לקבל החזר על מוצר לא באריזה (זה דובי שלא מגיע כלל באריזה מהיצרן ! זו אשמתי ?) והחזר כספי זה אחרי 7 ימים (לא מכיר אז זה ואולי זה נכון אבל אחרי ברית עם תינוק קטן בבית לא נראה לי שההורים יכולים לרוץ לחנות - אשתי הגיעה לחנות תוך פחות משבועיים כמו שרשום בכל פתק החלפה). התקשרתי למנהל החנות "צביקה פוגל" והוא בזלזול טרק לי את הטלפון. עד כמה שאני יודע יש חוק שמאפשר לקבל החזר כספי וזה מה שאני דורש. בנוסף אבקש להתלונן על המנהל שטרק לי את הטלפון.
|
ועלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי והתנצלות של המנהל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כפר השעשועים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|