פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוכסן קרוע בתיק חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ביג אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכפר השעשועים כמו בכל שנה תיק חדש לבית הספר. 4 ימים לאחר תחילת הלימודים התקשרתי ואמרתי להם שהרוכסן של התיק לא תקין. יש לציין שלבת שלי נגרמה עוגמת נפש משום שהייתה צריכה ללכת לבית הספר עם תיק ישן. התשובה שקיבלתי מכפר השעשועים הייתה לכי לתופרת תחליפי רוכסן ותביאי קבלה. בושה לחברה כמותכם שזו התשובה שנותנים. גם בשנה שעברה רכשתי מכפר השעשועים ציוד לבית הספר בשווי 700 שח. וכשפניתי אליהם לאחר כמה ימים שראיתי בעיתון שמי שרוכש שם ב250 שח ציוד יקבל כרטיס ללונה פארק. פניתי אליהם והתשובה הדבילית הייתה, לא ביקשת לא קיבלת. ולא הסכימו לתת לי את הכרטיסים למרות ששילמתי בכרטיס אשראי ולא הייתה בעייה להוכיח זאת.
יש לציין שאני עובדת כמנהלת רכש בבית מלון ומעולם לא נתקלתי ביחס מחפיר ומגעיל כמו זה שנתקלתי בסניף אילת כשרציתי להחזיר סחורה פגומה. אני עובדת עם נעמן פורצלן שזו אותה הנהלה 18 שנים, והיחס שם הוא שונה כשרוצים להחזיר סחורה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת התיק בחדש. פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
אלה מנהלת החנות שם ותפקיד:
שלום טוני,
ראשית לידיעתך תיק חדש מחכה לך בכפר לאחר שקיבלנו אישור מהספק להחליפו (מה שלא ניתן לבדוק בשעות הערב שהגעת אלינו),
שנית רק רוכסן אחד התקלקל כך שהילדה יכלה ללכת לבית הספר עם התיק,
שלישית כתמיד נשמח לעזור ללקוחות בכל עת (ולכן אנו מציעים את אפשרות התופר שזה הרבה יותר מהיר מלשלוח תיק ולהחזירו לאילת),
בברכה
אלה
תגובה:
החלפה בתיק חדש! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה