פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלישית על כפר השעשועים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מ.ת.מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נתחיל בזה שזאת הפעם השלישית שאני כותב תלונה על כפר השעשועים
ראשית ב-16/11/11 התלוננתי על אי כיבוד זיכוי של סניף חיפה בסניף באשדוד
ואחרי יום קיבלתי שיחה מנציגה שאמרה כי יחזרו אלי בעוד כמה שעות ולא חזרו
התלוננתי שוב ב29/11/11 על החוסר תגובה של כפר השעשועים ויום למחרת קיבלתי שיחה ממנהל האזור שלום שאמר כי יחזור אלי בעוד כמה שעות עם פתרון וכרגיל לא חזר
התקשרתי אליו אחרי כמה ימים והוא טען כי הם בלחץ של הקמת סניף חדש ושהוא עכשיו רושם את הפרטים שלי ואם הוא לא יחזור אלי ביום יומיים הקרובים אז להציק לו בטלפון
אם הייתי שומר את המספר שלו הייתי מתקשר אבל עדיין זה לא נשמע הגיוני שהצרכן צריך לרדוף אחרי בית העסק
חשוב לציין שאני חייל בסדיר ואין לי את הזמן להתעסק ברדיפות אחרי אנשים בטלפון
סה"כ קניתי מוצר קיבלתי שירות לקוי בשני הסניפים ותשובות בלתי הולמות וחוסר תגובה מצד הרשת כמעט חודש ימים ואני דורש את הפיצוי המגיע לי לפי כול מחשבה הגיונית של אדם נורמאלי
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם על כול העלבון הזה עוגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה