פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית כדורגל לנכד בסניף אילת נושא התלונה:
ורמוס משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי כדורגל לא מנופח בסניף כפר השעשועים במתחם ביג באילת.
חזרנו לחיפה -מקום מגורינו ולמחרת ניסיתי לנפח את הכדורגל. אגב מחירו פחות מ-30 ש"ח.הכדור מפונצר. ניגשנו לחנות כפר השעשועים בטירת הכרמל ליד הקוסמוס ושם נזרקנו בתשובה שלכל זכיין יש נוהלים ואחריות על העסק שלו ואין בכוונתם להחליף סחורה שנקנתה באילת. או במילים יותר בוטןת -לכו תחפשו את האמא שלכם. (סעו ל-אילת)
התקשרתי טלפונית לסניף באילת - בידי החשבונית שם אמרה לי המנהלת שאין דבר כזה ושאפנה לשרות הלקוחות. התקשרתי -ענה לי מענה טלפוני שאשאיר את פרטי ויחזרו אלי תוך 48 שעות. אליכם חזרו? גם אלי לא. אני לא אשבר מ-30 ש"ח אבל מליץ "יושר" הם לא קנו להם. שלא לדבר על ביצוע קניות חוזרות ברשת שככה מתיחסת ללקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיקם דקל שם ותפקיד:
אנחנו מאוד מצטערים על תגובת החנות בטירת הכרמל שכמובן אינה מקובלת עלינו.
לא חזרו אליך תוך 48 שעות כי האחראית על הנושא נמצאת באבל ולא בעבודה. ברור שסיבה זאת לא צריכה "לעניין" אותך אבל לצערנו זאת הסיבה. אני אפעל כדי שימצאו לך פתרון ואני מתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לך.
תגובה:
פתרון ימצא מול הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה