פרטי התלונה

תלונות כפר השעשועים

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים על לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים לקחתי בבוקר רכב חשמלי לסניף באר שבע יחד עם מטען שלא מטעין בביתי וביקשתי מהקופאית אם ישנו בסניף מטען של רכב חדש שאוכל לבדוק על רכבי כדי לברר אם הבעיה במטען או ברכב,הקופאית הסבירה שאין מטענים ולכן הם תקועים בסניף עם רכבים שלא ניתנים למכירה.ואז צלצלה לאתי שאין לי מושג מה תפקידה בסניף חוץ מכך שהיא הציגה את עצמה כמוסכניקית לרכבים.אתי ביקשה דרך הטלפון להשאיר את הרכב והמטען והיא תגיע עוד שעתיים בשעה 13:00 ושהיא בודקת עם מכשירים מיוחדים,ביקשתי שוב מהקופאית לפני עזיבתי שיבדקו את המטען קודם,כעבור שלוש שעות התקשרו והסבירו שהבעיה הייתה במצבר ואם אני רוצה להחליף אז המחיר הוא 90 שקלים,הסכמתי ואמרתי שאני בדרך לקחת את הרכב,בשיא החום של צהרי היום הגעתי עם תינוק וילד לקחת את הרכב וסמכתי על אתי שטענה שתיקנה את הרכב-שילמתי ויצאתי.העמסתי את הרכב נסעתי לגן להוציא את הילד כשחזרתי הביתה חיברתי את הרכב לחשמל שהילד יוכל כבר לשחק בו מכיוון שחודש שלם הרכב לא עבד ומסתבר שעדיין אין הטענה.הפעם העמסתי את 3 ילדיי שוב ברכב ונסענו יחד לחנות,ביקשתי שתחזיר לי את הסוללה הישנה ותחזיר את ה-90 שקלים ושתבדוק במכשירים המיוחדים שלה כמו שהם טענו בבוקר שיש לה ושבזכותם היא תדע עם המטען תקין או לא,אך היא לא היה לה זמן כי עזרה לקופאית והיה קצת עומס אז חיכיתי שם עם הילדים יותר משעה עד שהיה לה זמן לגשת לרכב,בזמן שהאכלתי את התינוק מחוץ לסניף היא יצאה ואמרה שבדקה וכנראה יש בעיה במגעי החוטים ולכן הרכב צריך להישאר עד שיגיע טכנאי בכיר של החברה הזו.השארתי את הרכב והלכתי...אתמול התקשרו וטענו שהרכב תקין ושוב זו בעיה של המצבר וזה עולה 90 שקלים שאלתי אם המטען עובד ושלא יהיה מצב כמו קודם,ענתה הבחורה שהכל נבדק והכל בסדר-אמרתי לה שאין בעיה וכשאגיע בפעם הזו אבדוק בחנות לפני שאצא. וכמובן היום הגעתי לסניף המטען שנתנו לי בטענה שזה המטען שלי לא מטעין את הרכב,ביקשתי מהקופאית והבחור שהיה שם מטען אחר-ובאורח פלא פתאום יש בסניף מטען נוסף שלא היה בשלוש פעמים הקודמים שהייתי שם באותו יום,והמטען השני אכן מטעין ותאורת בקרה עובדת.אמרתי לבחור שביקשתי לבדוק את המטען ושוב לא עשיתם זאת ושוב סתם החזירו אותי מהבית עד הסניף בפעם הרביעית ומחייבים אותי בכסף על מצבר,כמובן ששוב מרימים טלפון לאתי והבחור שואל אותה מה לעשות והיא ממציאה סיפור סבתא ועונה לו שמכיוון שהסוללה שהיא הרכיבה חדשה וטעונה המטען לא יכול לפעול כרגע וצריך להמתין עד להתרוקנות,תסלחו לי אבל הבחור שעובד שם עם בורות עמוקה וחוסר יכולת חשיבה בולע את מה שאתי אומרת ואני מבקשת ממנו שייתן לי רגע את הנייד ואסביר לה, אך היא מסרבת וטוענת שהיא ממהרת ואין לה זמן לדבר ואז התעקשתי ואמרתי לבחור שיסביר לה שכרגע הוא ראה שהמטען השני שאצל הקופאית כן עובד וכן מדליק תאורת הפעלה ושדבריה לא קבילים לאור העובדות שהיו כרגע בשטח,הבחור מתקשה להסביר לה ולהתמודד מולה בשיחה אך תפס אותה על הקו עוד כמה דקות למרות שקודם לכן היא טענה שממהרת ולא הייתה מוכנה לשוחח איתי. שאלתי כמה עולה מטען והיא אמרה לו בטלפון שזה עולה 150 שקלים.תסלחו לי אבל שום מטען של שום מכשיר שאני מכירה לא הגיע עדיין לסכום כזה.....מכיוון שכבר צמחו לי קרניים מרוב עצבים על השקרים ועל המצאת מחירים בשמיים על חלקים שנשארו להם והם לא יכולים להתפטר מהם,שילמתי על המצבר כי כמובן כרגע אין מי שיחזיר את הקודם לרכב ונסעתי למרכז קניות בעיר,שם רכשתי מטען ב-60 שקלים בלי כאבי ראש ובלי טרטורים ועלי לציין שלסניף של כפר השעשועים כבר יותר לא תדרוך כף רגלי.....וכמובן שלא אמליץ לאף אחד לרכוש בחנות זו
ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

כפר השעשועים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה