פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי פגיעה ועיגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה, איזור תעשיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחנות מספר מוצרים וביניהם מערכת כלי אוכל לארוח בחג.
המוכרת ארזה לי את המוצרים בשקיות של החנות. ובשקית נפרדת הכניסה את הקופסה עם כלי האוכל. כיוון שהייתי לבד אחזתי בידיות השקית. לא עלה בדעתי
שהשקית תקרע.
יצאתי מהחנות ולאחר מספר צעדים השקית שבה היה סט הכלים, לא עמדה בעומס,נקרעה והאריזה נפלה.
פתחתי במקום את האריזה וראיתי שישנן צלחות שבורות.
חזרתי לחנות ופניתי למוכרת בנימוס, אמרתי לה שהשקית שהיא נתנה לי לא עמדה בעומס. והיא מנסיונה הייתה צריכה לארוז לי את הסט בשקית אחרת או בשתי שקיות דקות. המוכרת התנצלה ואמרה שהיא יכולה להצטער איתי על המקרה, אבל איננה יכולה לפצות אותי!!!!! למרות שהיא הבינה שהטעות שלה.
לטעמי זהו זלזול בלקוח!!!! במיוחד שעוד הייתה לה חוצפה להציע לי לקנות צלחות אחרות מהחנות במקום אלו שנשברו.כמובן שעזבתי את המקום נעלבת. החלטתי
שאת הסט הארוז והשבור ,כמובן לא אפתח ואני מתכוונת להחזירו לחנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הסט פתרון נדרש :

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
יעל סויסה - מנהלת פרסו שם ותפקיד:
הרשת מתנצלת על המקרה, כמובן שהצדק עם הלקוחה. יצרנו איתה קשר ונשלח לה זיכוי כספי למימוש בסניף שתבחר מסניפי הרשת. תגובה:
ה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה