כדי פיירקס/ זכוכית שמתפוצצים בחום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אור יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי בחנות ששת ברחוב החרושת באור יהודה כד מפיירקס. הסברתי למוכרת שהכד צריך להיות עמיד לחום שכן אני מוזגת לתוכו מים רותחים. רכשתי כד בכ- 50 שקלים והתחלתי להשתמש בו. לאחר מספר שבועות באחת הפעמים בה שפכתי לתוכו מים רותחים נוצר סדק לכל אורך תחתית הכד כמו טבעת של סדק וכל המים הרותחים נשפכו ממנו. חשוב לציין שהכד היה של חברה שמייצרת מוצרי פיירקס, (איני זוכרת את השם אך הסמל שלה מכיל את הצבעים אדום כחול צהוב).
שבתי לחנות וביקשתי לרכוש כד חדש כשאני מזכירה את האירוע הקודם ומדגישה כי הכד חייב להיות עמיד למים רותחים. המוכרת הפנתה אותי הפעם לכד אחר ושוב קניתי כד בכ- 50 שקלים. לא עברו 3 שבועות ובעודי מחזיקה את הכד ביד לאחר שיש בתוכו כבר מים רותחים, נוצר בו שוב סדק טבעתי וכל התכולה נשפכה על כל הסביבה, גם עלי.
באותו יום הייתי בדרכי לעבודה כך שנאלצתי להתרחץ ולהחליף בגדים.
עם הכד השבור, ניגשתי לחנות ששת בה רכשתי את הכד. קראו למי שכפי הנראה נחשב לבעל החנות, וסיפרתי לו את שני המקרים. קיוויתי שהוא יפצה אותי על הכד וייתן לי משהו במקומו שהרי ברור שהכד התפוצץ עקב החום. במקום זאת, הוא נזף בי איך יכול להיות שכד נסדק כך אחרי 3 שבועות של שימוש, אם הוא לא היה בעייתי עם חום בפעם הראשונה, לא יכול להיות שאחרי 3 שבועות הוא פתאום בעייתי עם חום (הוא לא יודע כימיה ולא מבין בזכוכית).
הוא צעק עלי השפיל אותי ובסופו של דבר יצאתי מהחנות עם שברי הכד ועם תחושת עלבון קשה.
שירות, לא שירות. ויחס מזלזל ופוגע בלקוחות
|
וגם עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|