פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ובקשה למימוש זיכוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חג הפסח האחרון קיבלתי מתנה לבית מרשת "ששת". לאחר החג פתחתי את המוצר הנמצא באריזה שקופה וגיליתי כי מדובר בסט כלים לאמבט (מק"ט 5364) שאין לי צורך בו. לכן לאחר תום החגים ניגשתי לסניף הרשת בעיר מגוריי על מנת להחליף את המוצר באחר. כשהגעתי לסניף עם המוצר בשקית ובנייר העטיפה המקורי של הרשת, תחילה טענה המוכרת כי אין פתק החלפה. לאחר שהפניתי את תשומת ליבה לפתק שמוצמד לעטיפה, הביטה במוצר ואמרה שגובה הזיכוי הוא 35 ש"ח. כשניגשתי לחפש מוצר אחר, פתחה המוכרת את האריזה שהייתה סגורה עד לאותו רגע וראתה שבכלי הסבון משאבת הנירוסטה לא מחוברת לכלי הזכוכית. לכן קראה לי וטענה שמדובר במוצר שבור שאין היא מחוייבת להחליפו. הסברתי למוכרת שהאריזה לא נפתחה, וגם במידה והמוצר אכן פגום, כפי שהיא טוענת, עליה להחליפו בחדש מול הספק מאחר ואין שבר אלא היפרדות של הכלי. המוכרת סירבה, טענה שאין היא קונה מוצרים אלה, שאלך להחליף בסניף שבו נקנה (ירכא בצפון שמצויין בפתק ההחלפה מפורשות). לכן ביקשתי לקבל את הטלפון של שירות הלקוחות, היא מסרה שאין (???) שירות לקוחות. ביקשתי לקבל את המספר של מועדון לקוחות YOU אליו הרשת משתייכת. היא טענה שאני לא יודעת על מה אני מדבר. (הכל מוקלט במצלמות החנות) כשסירבתי לוותר, התקשרה למנהלת החנות, צעקה שהמוצר שבור והמנהלת הפנתה אותה למספר של השירות לקוחות שהיה מצוי בחנות כל אותו זמן. תוך כדי שאני רושמת את המספר אמרה המוכרת "איך את לא מתביישת להתווכח עבור 30 ש"ח?". כשהגעתי לביתי, בדקתי את המוצר וגיליתי כי "השבר" עליו דיברה המוכרת הוא בעצם פתח הכניסה למילוי הסבון. הבורות של המוכרת המייצגת את ששת מפתיעה אותי. ניסיתי במהלך הימים האחרונים לפנות לשירות ה לקוחות של החברה גם באמצעות האינטרנט וגם באמצעות הטלפון אך לא זכיתי למענה. אודה לכם באם תוכלו להעביר את פנייתי על מנת שתטופל בהתאם, שכן תוקף ההחלפה הואעד 30 יום המסתיימים בתאריך 5/4/10 .
כספי סוג הנזק :
התנצלות מהרשת וזיכוי עבור המוצר המדובר פתרון נדרש :

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה