פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תו קניה והטעיית הציבור נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הס 48 הרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.7.10 נכנסתי לחנות "ששת" הנמצאת בהרצליה ברחוב הס 48.
רכשתי קומקום חשמלי שהעלות הרשומה עליו היתה 100 ש"ח (הקומקום נמכר במחיר זהה ברשת הום סנטר).
ביקשתי לשלם בתלוש "רב תו". המוכרת אירית ביקשה ממני להוסיף עשרה ש"ח במידה שאבחר לשלם באמצעות התלוש.
הסיבה לטענתה: כדי לשלם עבור מוצרי חשמל בתלוש יש להוסיף עשרה אחוזים. מיותר לציין שמגבלה זו אינה כתובה על גבי התלוש.
חשוב לציין גם שהמחיר לא הוצג כמחיר מבצע. הסיבה היא גביית עשרה אחוזים נוספים עבור מוצרי חשמל בתשלום על ידי תלוש!
כמובן שלא מצאתי לשם מחיר גבוה מהמחיר המצוין , ומתוך הדחיפות והאילוצים רכשתי את המוצר בתשלום בכרטיס אשראי.

ברצוני למחות על כך שהמגבלה והסייג שהציגו בפני הם סוג של הטעיית הצרכן ואבקש את התערבותכם לטובתי.
יש בידי חשבונית קנייה. אוכל לשלוח במידת הצורך.
פרטי החנות:
ששת- כלי בית ומתנות
09-9586010
כספי סוג הנזק :
הנחה בעבור הקנייה הבאה פתרון נדרש :

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה