פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד זיכוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ביתר עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/4/2012 החלפתי מוצר בחנות ששת בביתר עילית וקיבלתי זיכוי מהמוכרת ע"ס 10 ש"ח, לפני כחודש באתי שוב לרשת לקנות מוצר ורציתי לממש את הזיכוי שקיבלתי אולם המוכרת טענה שלא יכולה משום שהזיכויים שהם מוציאים לא נראים כך וככל הנראה הזיכוי שקיבלתי הוא מהתקופה שהיו בעלים אחרים ברשת
פנתי אף לשירות לקוחות של הרשת והם חזרו על אותן טענות...
למרות שאמרתי לנ"ל שאני כלקוחה סומכת על המוכרת שתיתן לי את הנדרש ואינני אמורה לדעת שהזיכוי אמור לצאת ממוחשב, כמו"כ אינני אמורה לדעת שבעלי הרשת הוחלפו ואני לא אמורה להנזק מכך
אמנם מדובר בזיכוי של 10 ש"ח אך דין פרוטה כדין מאה וזה איננו שירות...
כספי סוג הנזק :

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה