פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ומזלזל לתושבי הצפון נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנו תושבי קריית שמונה, אשר נמצאים כרגע אצל קרובי משפחה בנתניה. מאחר ותאריך הלידה הוא פחות מחודש (תאומים), נסענו אל רב קט פיפו בנתניה, על מנת להזמין הזמנת לידה עד לצפון, כמובן אחרי תום הלחימה.
במאמר מוסגר אציין שאשתי בשמירת הריון ובמצב לא מזהיר (כבר היתה בביה"ח עם צירים), לכן ציפינו להזמנה מהירה ואפקטיבית, אולם מנהלי החנות - בניגוד לעובדים עצמם, שהפגינו דווקא זריזות - התייחסו לסגירת ההזמנה באדישות, ונתנו לנו לחכות עוד ועוד. השירות היה חובבני, מרושל וגרוע, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר ברשת שאמורה לכבד את עצמה.
מאחר ומיהרנו, אפילו לא עשינו בירור והשוואה במקומות אחרים. מצבה הגופני של אשתי אינו מזהיר, לכן נחפזנו לבצע כבר את הזמנת הקנייה. לא בדקנו גם בגלל ש"רב קט פיפו" בעיר מגורנו, קריית שמונה, ידוע כמוסד של שירות טוב, אמינות ושם טוב.
לאחר שביצענו את ההזמנה, וקיבלנו הבטחה ל-5% הנחה על מזומן, הגענו למחרת עם הכסף במזומן, על מנת להיות בראש שקט ולדעת שסגרנו את חובנו. לפתע המנהל (אבי, אם אני לא טועה. בחור מלוקק ולא נעים כלל וכלל) "נזכר" ליידע אותנו ב"פריט קטן" שכלל לא נאמר לנו עם החתימה על העסקה: על ההובלה נחוייב ב-200 ש"ח, ועל הרכבת הארון בחדר התינוקות - עוד 480 ש"ח. כעסנו מאוד, שאלנו למה הוא לא אמר את זה אתמול, אבל הוא רק משך בכתפיו ומיהר להסתלק מהמקום באופן מאוד לא עדין, אדיב או אפילו אנושי.
הרגשנו מרומים מאוד, וחשנו שבכוונה לא עדכנו אותנו לגבי עלויות המשלוח הגבוהות. ביקשנו להתחשב בנו ובהתחשב בכך שממילא המשאבים הכספיים שלנו הידלדלו בשהות הארוכה במרכז, ואולי לתת הנחה סמלית שתכסה לפחות חלק מעלויות ההובלה וההרכבה ה"מעודכנות" שצצו לפתע, אולם צוות החנות (אבי ועוד בחור גבוה שסוגר עסקאות) אפילו לא ניסו לשכנע אותנו, ובמחי יד לא התנגדו לביטול עסקה שכדי לסגור אותה אשתי היתה צריכה לצאת מהבית למשך 4 שעות, להמתין לשירות העגום שלהם בסבלנות אין קץ, וכמובן לסכן את הריונה, שנמצא כאמור בסיכון רב.
כאמור, החלטנו לבטל את החלק הארי של העסקה (סך של 8,000 ש"ח) ולקחנו רק את המוצרים הקטנים (כ-2,000 ש"ח), על מנת שלא ניסחב שוב בקניות עמוסות ומסובכות. מיותר לציין שכאשר ביקשנו את הנחת המזומן על הפריטים הקטנים (היה לנו מזומן בנמצא) - אבי סירב בגסות, מאחר וכנראה שהפרנציפ (על מה בדיוק?) היה חשוב לו הרבה יותר מאשר גילוי אנושיות לא מזיק. הוא לא הציע אפילו הנחת 3% (שזו העמלה לחברת האשראי, כפי שהסביר לנו יום קודם), אלא החליט ש"תמות נפשי עם פלישתים". כלומר, אנחנו נשלם את העמלה, וכך גם הוא. למה? ככה.

הגדיל לעשות אותו בחור גבוה ושחצן, שהסביר לנו שאנחנו סתם עושים פרנציפ "רק" על קרוב ל-700 ש"ח, ועוד הוסיף ש"בגלל פרנציפים מטופשים יש עכשיו מלחמה בצפון" - אמירה סרת טעם, ועוד כזו שנאמרת לתושבים שמסתובבים כבר חודש במרכז, כפליטים, תוך הפגנת בורות רדודה במהות הלחימה וסיבותיה, שלא לדבר על חשיפת דעות פוליטיות שלא מענייננו לשמוע בחנות תינוקות.

לסיכום, התאכזבנו מאוד מהשירות בחנות, ואנו אף מתכוונים לשלוח מכתב זה למדורי צרכנות שונים בעיתונות הארצית והמקומית, על מנת שיידעו כולם כיצד ברב קט פיפו מנפחים מחירי משלוח ומנצלים את מצוקתם של תושבי הצפון (שלא יכולים הרי להזמין חדרי תינוקות בעיר מגוריהם), מזלזלים בלקוחות ואף פולטים לעברם הערות חסרות רגישות בימים כאלה, כשחטאם היחיד הוא מקום מגוריהם - קריית שמונה בפרט והצפון בכלל.

הסניף הזה בפירוש מבייש את הרשת כולה.
עלבון, בזבוז זמן, כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש הרבה פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
יעל סויסה - מנהלת פרסו שם ותפקיד:
התלונה הועברה לטיפול מנכ"ל החברה, תגובה תמסר בהמשך תגובה:
, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה