פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשיטת רגל? סניף חיפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צומת וולקן כתובת:
בחיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 13.5.06 "סגרנו" עסקה עם חנות פיפו בצומת וולקן, חיפה.
ההזמנה הינה של רשת פיפו ובה הפריטים שעבורם בצענו את ההתחייבות הכספית באמצעות כרטיס אשראי.
בתאריך 26.7.06 ניסינו להודיע לחנות על רצוננו לקבל את הפריטים שבעסקה
(בשעה טובה נולד בננו) ולשוא. לא היה קול ולא מענה מהטלפון של החנות.

הימים ימי מלחמה, לא קלים, לנו וסביר להניח שגם לבעלי החנות.
לא ניתן היה להשיג אף טלפון חירום וכיוב'.
מכיוון שאתם עוסקים במוצרים להם נזקק הנולד אתם תבינו כמה קשה להתארגן
בימים כאלו מבלי שעסק יסגור את שעריו ללא השארת סימן חיים.
להפתעתנו, הסתבר בדיעבד כי העסק גם פשט את הרגל.
השגנו את הטלפון של עידן מרשת פיפו והוא כמובן הודיע לנו שהחנות הוצאה
מהרשת בגלל קשיי מימון.
עידן הציע שנבטל את העסקה הנעשתה בכרטיס אשראי מפני שאתם לא ערבים
לקיום ההסכם שהיה לנו.

מוזר, משום שאפילו הוא לא שאל באיזה תאריך נעשתה העסקה. ולדעתי עדיין
בתאריך זה החנות היתה ברשת שלכם שאם לא כן, מדוע נתן הסכמתכם שההזמנה תהיה תחת שמכם?

אבל לקבל תשובה מיידית!

נראה לי כי המחירים הזולים שהחנות התחייבה להם לא נוחה לכם.

אבל לקבל הסבר ותשובה .




בנוסף עוגמת נפש סוג הנזק :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה