פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקות ממושך נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
העצמאות 1 באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/08/2006 יום שישי הגעתי לחנות רב קט פיפו כל-בו לתינוק לצורך קבלת הזמנה, אשר הוזמנה מראש (לפני חודשיים בערך ). בין כל הפריטים היתה שידת החתלה, אשר סופקה לביתי. לאחר ששליח של אותה חנות עזב, הורדתי את העתיפה מהקרניז גיליתי שהוא פגום (חורים וסריטות בצד הקדמי ואחורי).
ביום ראשון בתאריך 06/08/2006 הגעתי לחנות על מנת להחליף או להעביר את הקרניז לתיקון . קיבלו אותי טוב ולקחו קרניז בלי שום בעיה וטענה, אבל לא נתנו לי לא תעודה ולא פתק חתום ע"י החנות על קבלת דבר לתיקון או החלפה. (לא דרשתי כי הם הוכיחו את עצמם בעיניי) כעבור שבוע אני באתי לשם שאלתי את אותו עובד מה לגבי הקרניז. קבלתי תשובה, שהקרניז לא מוכן. כעבור איזה שהוא פרק זמן (יותר משבוע) באתי שוב לצורך קבלת קרניז או תשובה, מה עלה בגורלו של הקרניז. פתאום. אף אחד לא יודעה דבר על כך. למזלי עבר אותו עובד חנות אשר מסרתי לו קרניז, בקושי הצליח לזכור מי אני. בסופו של דבר נזכר על מה מדובר.
ואז הטיפול עבר למישהו אחר. דיברתי איתו, הסברתי לו את המצב. הוא אמר שהוא יבדוק אחרי כמה זמן באתי שוב שאלתי האם הגיע לחנות קרניז, אמרו לי שכן והוציאו קרניז בצבע לבן. כאשר השידה שאני הזמנתי היא בצבע תכלת. אמרתי שאני לא מוכן לקבל את זה , העובד אמר שבעוד שבוע זה יגיע והם יצרו איתי קשר. אתמול, יום חמישי 02/11/2006 (עבר יותר משבוע מאז) הגעתי לחנות, שאלתי מוכר מה לגבי הקרניז שהיה אמור היה להגיע לפני שבועיים. הוא טילפן, דיבר עם מישהו הקשור לקרניז. נתן לי את הטלפון שלו ואמר שיכול להיות שהקרניז יגיע ביום רביעי, ביקש שאני אטלפן לפני שאני מגיע..צריך לציין בכל פניה שלי הם ביקשו ממני מספרי טלפון שלי אבל אף ואף פעם הם לא חזרו אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ענישת אחראים, פיצוי לקוח על עוגמת נפש ובזבוז זמן ו פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה