פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקה + אי הספקה של חלק מהמוצר שנרכש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילת לידה ברשת רב קט סניף אשדוד כחודשיים לפני תאריך לידה משוער.
נאמר לנו ביום הלידה יש להודיע לחברה ותוך 48 שעות יסופקו המוצרים שנרכשו.
ביום הלידה 20/03/2007 הודעתי לחברה ונאמר לי שתוך יומיים יספקו את המיטה ושידה שנרכשה אצלם.
אך כעבור יומיים התקשרו אליי מהחנות הודיעו שאין ביכולתם לספק את המוצרים שרכשנו כי יש בעיה עם המוביל (וזה ביום שהתינוק שוחרר מבית חולים) , אפילו לא הוצע לי לבוא ולקבל בינתיים מהשהו חילופי.
המוצרים סופקו כעבור 3 ימים מהמועד , ונאלצנו להשאיל מיטה זמנית מהחברים.
אבל כאן לא נגמרו הבעיות עם הרשת , סופקה לנו שידה של חברת "סגל" ללא מגן אחורי שמהוה חלק מהשידה, נאמר לנו ע"י המרכיב שתוך שבוע הוא יבוא וירכיב לנו את המגן האחורי על השידה.
כמובן שאף אחד לא בא אלינו לא אחרי שבוע ולא אחרי שבועיים ומכאן מתחיל הסיפור:
1. אני התקשרתי אחרי שבועיים אמרו לי שבגלל הפסח זה עדיין לא הגיע ותוך שבוע זה יסופק.
2. אחרי שבועיים אמרו לי שזה הגיע אבל בצבע אחר לכן הם מחכים מגן בצבע מתאים.
3. כעבור חודש הם כמובן כבר לא זכרו אותי - וניסו להתנער מזה שהם צריכים לספק לי מהשהו (מוכרת בשם רבקה) , אבל אחרי הצגה של חשבונית היא אמרה שזה יטופל.
4. וכך הלאה עד שפשוט נמאס לי לפנות אליהם כי ברור לי כבר שהם לא יספקו לי את זה , עשיתי כמובן טעות שהסכמתי לקבל שידה ללא מגן אחורי , אבל שבוע אחרי לידה לא חושבים על דברים כאלה.
מוצר לא שלם ולא בטיחותי לתינוק סוג הנזק :
הספקה של חלק חסר לשידה פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה