שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
צומת ולקן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מאי פנינו לחברת רב קט פיפו, במטרה לקבל את האחריות עבור עגלת תינוק, אשר נרכשה בסוף חודש יוני שנת 2006.
בעגלה השתפשו צמיגים של הגלגלים, ולכן יש צורך להחליף אותם.
בסיף של החברה פגש אותנו אחראי בשם סמי לקח את הפרטים שלנו, ראה מהי הבעיה בעגלה ואמר, שאין לנו מה לדאוג הוא יטפל בנושא.
עבר כשבוע ימים, אך לא היה שום טיפול, ולכן החלטנו שוב לפנות לסמי. נמסר לנו כי אינו יכול לעזור לנו, כי כל חברה (מדובר ב- peg-perego) נמצאת בחופש לכבוד חג השבועות. וכך נמשך למשך חודש, אף יותר.
הבעיה היא שמי שנפגה בסופו של גבר הוא התינוק שצריך לנסוע בהגלה זו.
אני מקווה שדרך פנייה זו אהו נוכל לקבל את הטיפול הראוי.
תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|