פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר ושקרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה של חבילת לידה בתאריך 10/2/08.
כחלק מהחבילה רכשתי עגלת ד"ר בייב מדגם בלו. כאשר התלבטנו לגביי סל קל הוסבר לנו כי לסלקלים בקיימים היום בשוק נדרשים מתאמים בתוספת עלות ואילו בסל קל מדגם ד"ר בייבי 08 אין צורך במתאים העלות היא 800 ש"ח (200 ש"ח בממוצע יותר מהסלקלים הקיימים היום) אך אין צורך במצאים, הסל קל מתלבש בקלות על העגלה כך נאמר.
כעבור חודש קיבלתי את חבילת הלידה בשלמותה.
כאשר ניסיתי לחבר את הסלקל על העגלה להפתעתי לא הצלחתי.
כאשר ייצרתי קשר עם חברת ד"ר בייבי על מנת שידריכו אותי כיצד להרכיב את הסל קל הופתעתי לגלות כי יש צורך במתאמים ועלותם 129 ש"ח, הסברתי לבחור ששוחחתי עימו כי דבר לא נאמר לי מכך נשאלתי מהיכן רכשתי את העגלה וברגע שצייני רב קט ראשון ציין כי אינו מופתע וזו אינה הפעם הראשונה ששומע על התנהלות מחפירה שכזו.
שבתי לרב קט על מנת להסביר את הבעיה בה נתקלתי.
הסבירו לי כי אני טועה ואינני מבינה דבר המוכרת הסבירה הכל ואילו אני בעלי אימי ואחותי אשר היו עימי אינם מבינים דבר, ולפנים משורת הדין הוא מוכן :
1. להחליף את הסל קל בסל קל מדגם אחר זול יותר וכך הוא יביא לי מתאמים
2. לרכוש את המתאם בחצי מהעלות 60 ש"ח
הוסבר כי שרות זה אינו מקובל וכי אני מרגישה מרומה. נאמר כי אין מה לעשות ובעלי החנות נעלם.
שם החנות "רב קט אריאל בע"מ" לישנסקי 17 ראשון לציון
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתאמים לעגלה ופיצוי הולם על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה