פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.10.08 רכשתי במקום מנשא לתינוק. לאחר העברת הכרטיס אשראי שלי בקופה ולאחר אישור מחברת האשראי בוצעה הרכישה, אך לא יכולתי לחתום על העיסקה כי לא היה נייר במכונת האשראי. הקופאית קראה למנהל במקום על מנת שיעזור לה להחליף נייר, ולמצוא פתרון לכך שלא היה נייר להחלפה. המנהל מבחינתו העביר שוב את הכ"א בקופה אחרת(הקופה הראשית), הקופאית אמרה לו שאני יחוייב פעמיים כי כבר העבירה את הכרטיס. הוא ענה לא שלא אחוייב והכל בסדר. עזבתי את המקום (הפעם לאחר שכן חתמתי) בידיעה שלא אחוייב פעמיים.
השבוע קיבלתי את פירוט הכרטיס אשראי, ואכן ניתן לראות חיוב משם עסק רב קט(שלא קשור כלל לרב קט הארצית), ושורה מתחת על אותו סכום,מעסק בשם א.ג ירושליים(אני מקווה שלא טועה בשם,אבל זה בטוח ירושליים משהו).
לאחר בירור מול חברת האשראי זה גם עסק למוצרי תנוקות, והעסקה אף בוצעה באותו תאריך ובואתו דקה !
באותו יום הגעתי לסניף, אמרו לי שמנהל יחזור אליי בערב, לאחר שאף אחד לא חזר, הגעשי שוב למקום,המנהל היה,אמר שהפרטים שלו אצלו,ולמחרת יגיע המנהל חשבונות והוא יבדוק את זה איתו.
שוב למחרת חזרתי בעשר בבוקר למקום על מנת לוודא אם יש טיפול, המנהל ענה לי שטרם הגיע המנהל חשבונות והוא מבטיח שהיום הוא חוזר אליי לאחר בירור של המנהל חשובונות.
עבר שבוע ! ללא שום תגובה או התייחסות מצד הסניף.
אני פונה אליכם בתקווה לקבל את ה209.80 שח שלי בחזרה, ומיידית, לא כזיכוי בחברת האשראי.
תודה.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף במזומן. פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה