פרטי התלונה

תלונות רב קט פיפו

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשת הלקוח וזלזוז!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. לפני ארבעה חודשים נולדה לי תינוקת. חודשיים לפני הלידה ביצענו רכישה של כל המוצרים עבור התינוקת בחנות רב קט בכרמיאל. המוצרים הגיעו בזמן והייתי מרוצה עד ש....שמתי לב לפני חודשיים בערך שיש בעיה עם המיטת תינוק (לקח לי חודשיים לשים לב כי לפני כן לא השתמשתי כלל במיטה אלא רק בעריסה) בכל אופן הבעיה היתה שהסולם של המיטה שאמור לסגור אותה תמיד משתחרר ונופל- דבר שמסכן את הילדה!!!פניתי לחברת רב קט מספר פעמים, כל פעם אמרו שיחזרו אליי, ולא חזרו, עבר בערך שבוע וחצי עד שמישהו (שאני לא זוכרת את שמו) חזר אליי וקבע איתי להגיע ולבדוק. הוא אכן הגיע- הוריד את השק טיטולים שהיה תלוי על הסולם, הוריד את המגן ראש, את המזרון ואז אמר לי הכל בסדר, את רואה הסולם תקין. אחרי שהוא הלך והחזרתי את כל הפריטים שהוא הוריד ראיתי שוב שהנעילה של הסולם לא מספיק חזקה ומספיק שאני רק יגע בסולם הוא נופל למטה. התקשרתי שוב לרב קט ושוב אותו סיפור, אומרים שיחזרו אליי ולא חוזרים. ניגשתי לסניף- ומנהל הסניף אמר לי שאחרי החגים הוא ישלח לי מישהו- החגים עברו ואף אחד לא חזר אליי. ביום שני(08.10.10) התקשרתי לחברה וביקשתי לדבר עם מנהל החנות, בחורה שענתה לי אמרה לי שהוא איננו ושהוא יחזור אליי, מאוחר יותר התקשר אליי אותו בחור שהיה אצלי פעם קודמת והבטיח שיום למחרת - ז"א ביום שלישי 09.10.10 הוא יצור איתי קשר ויתאם איתי מתי הוא יכול להגיע להחליף לי את הסולם. הוא לא התקשר ולכן אבא שלי ניגש לחנות בערב ודיבר עם המנהל שהתנצל והבטיח לו שהוא ישירות מטפל בזה ושמחר הוא יצור איתי קשר (ז"א היום) ההשעה עכשיו 22:00 והוא לא יצר איתי קשר. ונמאס לי!!!!!אני לא יכולה לשים את הילדה במיטה שלה ולהיות רגועה???נתתי לו ציקים וכולם שולמו ולא היתה שום בעיה. ואני בטוחה שאם היה צק שחוזר הוא היה מגיע אליי עד הבית לדרוש את הכסף. אני מרגישה מאוד לא נעים שאני צריכה לפנות אלייכם כי סך הכל הייתי מאוד מרוצה מכל תהליך הקנייה,מהאספקה ומהשירות וחבל שדבר כזה צריך להביא אותי למקום של תלונה על החנות. מה שכבר מציק לי מאוד שמזלזלים בי כלקוחה!!!
עלבון סוג הנזק :
אני דורשת שיחליפו לי את כל המיטה לחדשה!!!!!ושיחשבו על פיצוי הולם! פתרון נדרש :

רב קט פיפו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה