פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדת אורחי המלון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נופש באילת במלון קלאב הוטל בין התאריכים 17\08‏ עד 24\08‏ עבור זוג ושני ילדים.
ביום הקבלה הגענו למלון בשעה 13:00 אולם את החדר קבלנו אחרי המתנה מורטת עצבים בשעה 18:30 כאשר נאלצנו להתווכח עם פקיד הקבלה ולהתחנן לקבל חדר.
ביום שני , 18\08‏ התקשרו אלינו מהמלון בעוד שאנו בילינו במצפה התת ימי ודרשו מאיתנו להגיע מיד לקבלה בהאשמה שאנו 5 נפשות בחדר. קיצרנו את הביקור במצפה הימי וחזרנו מיד למלון , הפקיד שאליו נדרשנו להגיע בשם וליד יצא להפסקה ,נאלצנו להמתין לו בחדר להסדרת העיניין.

במלון מתבקשים האורחים להסתובב עם צמיד זוהר. ביום השלישי 19\08 ‏ אישתי וילדי חזרו מהים , בכניסה לבית המלון נמנעה כניסתה של אישתי למלון מאחר והצמיד הושאר בחדר היות והצמיד גרם לה לגרוי בעור. כאשר הבהירה טענה זו בפני הקב"ט הראשי התבקשה להביא אישור רופא על כך. חשוב להדגיש כי ילדי ענדו את הצמיד וכאשר טענה כי היא אימם טען הקב"ט כי היא אחותם. אישתי וילדי נאלצו להתעכב בכניסת המלון עד להסדרת הכניסה , והגיעו נסערים לחדר.
בתאריך ה 21\08 ‏ בעוד אנו נחים בחדר נפתחה הדלת ואל החדר נכנסה מפקחת מהמלון , כאשר נשאלה מדוע היא נכנסת ללא קבלת אישור מלמלה דבר מה,שאלה אם הכל בסדר ועזבה.
לאחר כשעה ,נשמעו דפיקות , כאשר פתחנו ניצבו בפתח שלושה מאבטחים במדים, דרשו להכנס לחדר , בקשו ממני , אב המשפחה להציג ת.ז. , היחס היה משפיל ומבזה , יחס לעברין .
לאחר המקרים הללו ילדי ורעייתי נבהלו מכל רעש קל שהגיע מהדלת ,הנופש התחלף בפחד ,ונאלצנו לעזוב את המלון מוקדם.
את המלון עזבנו ב 22\08‏ שתי לילות (שלושה ימים) לפני מועד הפינוי , תוך הבטחה כי למלון זה לעולם לא נחזור!
הנני אב המתקרב לגיל 50 , זכיתי להתארח במלונות רבים בארץ ובחו"ל מעולם לא נתקלתי באירוח מבזה דומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה