פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
כל פניותיי הטלפוניות לדבר איתך אינן נענות, מנהל הקבלה לא חוזר אליי, השבוע מתחיל ביום ראשון הקרוב.
אני בת להורים תמר ומשה ז"ל אוהבה שרכשו את שבוע מספר 38 בסכום גבוהה לפני שנים. למרות פטירתו של אבי לפני כמה חודשים ומצב בריאותה המדרדר של אמי, שלמנו גם השנה את הסכום מעל 3,000 ש"ח.
אנו מבקשים לדחות את שבוע הנופש לשנה הבאה על חשבון הסכום ששילמנו השנה.
מכיוון שאמי חולה ואין באפשרותנו להוסיף את הסכומים לשבוע אחר בשנה.
אני יכולה לשלוח מכתבים רפואיים המעידים על מצבה של תמר אוהבה.
בנימה אישית אני מורה למנהל ובעלי סגן אלוף יש הרגשה של השפלה באופן בו הפקידים זורקים סכומי עתק להוספה על שבוע אחר במיוחד בשנה שאבי נפטר ואמי במצב קשה, הייתה לנו את האופציה לבטל היחידה ובחרנו שלא לעשות זאת.
לא יתכן שלא עונים לנו וזורקים אותנו מפקיד לפקיד וכל זאת כי אין מי שיבוא בתאריך הזה למרות הסכום הגבוהה ששילמנו.

אפרת ***
050***7722
050***9550

כספי סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה