פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוח | חדרים לקויים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת-רחוב איזמרגד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי דידי ואשמח להביא לידיעתכם את חווית השירות והשהות במלון - קלאב אין אילת בין התאריכים 14/05/15-16/05/15

הגענו למלון 3 מבוגרים ו-2 ילדים.

בסוף השבוע האחרון הגענו למלון לשהייה של 2 לילות, 3 ימים.
לצערי התאכזבנו מאוד!

תחילה הגענו וקיבלנו חדר- עד כאן הכל היה בסדר.
בכניסתנו לחדר פשוט נדהמנו לראות חדר ישן מאוד! שבור, ולא ראוי ללינה ובטח לא למלון שמכבד את עצמו.

נגשנו לדלפק הקבלה וביצעו לנו החלפת חדר .

נגשו שוב לחדר החדש ואף הוא היה במצב נוראי מאוד כשאני אומר נוראי זה בלשון המעטה.
בתוך החדר היה חתול, נמלים בכל מקום ומקלחת שבורה!

נגשו שוב לדלפק הקבלה ושם ביצעו החלפת חדר נוסף...וכך הלאה החלפנו למעלה משלושה חדרים במשך יותר משעה וחצי מרגע הגעתנו למלון.

לאחר התערבות האחראי ניתן לנו חדר נוסף לבחירה שגם הוא היה במצב נוראי ולא ראוי ללינה ולקחנו אותו בלית ברירה.
חשוב לי לציין כי מעבר לריהוט הבלוי , הקרמיקה השבורה במקלחת - גם רמת התחזוקה הייתה גרועה מאוד- נתקענו מספר פעמים בחדר השירותים עד שהגיע איש תחזוקה חילץ אותנו והחליף מנעול.

בביצוע ההזמנה מול חברת הנסיעות ביצענו בדיקה על המלון לאור העובדה שזאת הפעם הראשונה שלנו במלון זה. התרשמנו מאוד מהתמונות באתר אך לצערי זה לא בא בקנה אחד עם המציאות.

כשהלנו על כך בקבלה נאמר לנו כי אין להאמין לתמונות באתר! וכי ידוע שהתמונות והמציאות שונות.

חווית השהייה הייתה מזעזעת , השירות לאורח היו מתחת לכל ביקורת ובהחלט לא הצדיק את העלות של השהייה במלון.

אשמח לקבל מכם כתובת מייל שניתן יהיה לצרף תמונות מהחדר בו לנו.

אני פונה אליכם לאור העובדה ששלחתי מייל לשירות הלקוחות של רשת קלאב הוטל אך לצערי לא קיבלתי שום תגובה או התייחסות.
דידי: 0507709950
עוגמת נפש סוג הנזק :
עדכון תמונות האתר | שיפוץ בהול בכל החדרים במלון ולדאוג לתחזוקה שותפת | שיפור שירות הלקוחות פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה