פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפעול לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני מזועזעת מאופן בו הנהלת המלון בוחרת לזלזל באורחים של קלאב הוטל אילת.

התארחנו במלון בין התאריכים 25/5/2015 ו31/5/2015.
לאורך כל השבוע, אחד השבועות החמים ביותר - 47 (!!) מעלות - המזגנים בכל המסדרונים לא פעילים, כמו כן בלובי המזגן פעיל רק בשעות הערב. לשאלתי קיבלתי תשובה שההנהלה מודעת לבעיה אך עדיין (המלון בן 20 שנה!) לא הותקנה מערכת מיזוג במסדרונים. מעניין, שבאזור הסמוך לאולם אירועים מצאו לנכון להתקין את המערכת והאזור ממוזג מצוין...

כאורחים שומרי שבת, הזמנו ארוחת ערב שישי וכשהגענו התפעלנו לגלות שכיבוי המזגנים בחדר אוכל מתוזמן לשעה 21:00 (אחרי שחוזרים מבית הכנסת, עומדים בתור בכניסה לחדר אוכל ,מסיימים קידוש וסיבובים בבופה, רק לקראת השעה 21:30 מתחילים את ארוחת הערב, בחום מחניק!!!). כשפניתי לאחראי חדר האוכל קיבלתי תשובה "אין מה לעשות, כך זה מתוזמן. אם את רוצה, אני אעביר את פנייתך." במחלקת יחסי ציבור, אליה ניגשתי ביום ראשון, נציגה בשם ליאת הצדיקה את חוסר שביעות הרצון שלי אך מלבד להבטיח להפעיל את הגורמים הרלוונטים שיטפלו בנושא, לא מצאה לנכון לפצות אותי. אני בעלי ושני ילדיי עזבנו חדר אוכל חצי שעה לאחר שהתחלנו לאכול פשוט כי סבלנו מחום, מעבר לכך היינו מאוד מאוכזבים וכועסים.

אני כבר לא מדברת על זה שהבריכות עדיין פעילות על מתכונת חורף - עד השעה 17:00...

בטוחה ,שלא יתחשק לי לחזור לקלאב הוטל אילת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי בעבור ארוחת ערב שישי למשפחתי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה