פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי ענבל שמש
הזמנתי נופש למלון קלאב הוטל אילת לתאריכים 16/8-20/8 לחודש אוגוסט .
חברה לקחה עבורי מספר לקבלת החדר בשעה 9:00 ביום א׳.
כשהגענו בשעה 12:00 המספר שהיה 360 בעוד המספר שלי הוא 447.
חברים שבאו איתנו ללא מספר קיבלו את החדר בשעה 20:00
כשאנחנו אחרי צעקות קיבלנו ב14:30.
העינויים שעברנו עד קבלת החדר היו זוועה
רהט המלון ששמו סיימון איים עלי שלא אקבל את החד ושהוא ׳יראה לי מזה״
אם לא אעוף לשבת איפה שהוא יחליט.
מעבר לזה שהחדר היה מטונף
מגבות פנים בלבד
וכל פניה לשירות לאורח הופכת לסיוט של ממש.
רק אחרי שיורדים לקבלה מספר פעמים עם צעקות אז אולי מקבלים שירות וגם כן חלקי.
נדרשנו לפנות חדרים ב10:00 בבוקר ביום חמישי כשהם אומרים שזה לא מעניין אותם מתיי מקבלים את החדר גם אם זה בלילה.
ניגשתי לבקש מהקבלה את מס׳ הטלפון של פניות הציבור אך ללא הצלחה.
נאמר לי שאין
מעבר לכך שהקו טלפון שבחדרנו נותק עלידם כך שאנחנו לא יכולים לקבל מהם שירות כלל.
החופשה הפכה לסיוט ללא כל מענה מצידם
אשמח אם תוכלו להרים את הכפפה ולעזור
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה