פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בשירות במלון קלאב הוטל אילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שבוע התארחנו במלון קלאב הוטל אילת מתאריך 1/9/16-8/9/16
בחדר מס' 6105.
שילמנו מחסכונותינו עבור השהות במלון וציפינו לחופשה הזו שנה שלמה.
השרות שקיבלנו אני לא מאחלת לאף אחד. דבר ראשון שלא רצו לנקות חדר
(גם אחרי שביקשנו)
יש לנו תינוק בגיל שנה והטיטול מסריח היה בחדר במשך שלושה ימים.
נאלצנו להוציא שקית עם זבל לפח מרכזי.
הנמלים שהיו בחדר זה לא דבר שאנו רגילים לראות ובטח לא במלון.
החנייה שפתאום החליטו לבצע שיפוצים - נאלצנו לחפש חניה ללא תשלום בהליכה של 10 דקות מהמלון.
לדעתי במקרה כזה המלון צריך למצוא פתרון לאורחי המלון, במיוחד כשיש תינוק. האוכל במלון לא טעים. שילמנו כסף על חצי פנסיון ונאלצנו אחרי ארוחת ערב לצאת ולאכול בחוץ. זה משהו שלא היה בתוכנית ההוצאות הכספיות שלנו.
שמענו עוד תלונות מאורחים נוספים.
שרות של מלצרים – חייבים לעבור הדרכה מקצועית איך לארח את אורחי המלון. מקרה שזעזעה לא רק אותנו היה שמלצר נפנף עם הידיים מול פנים של האורח
(ניתן לראות את זה במצלמות בתאריך 2/9 בארוחת בוקר בסביבות שעה 9:00). בסך הכול ביקש אורח המלון מגבון מהמלצר ותשובתו הייתה מזלזלת ופוגענית, במקום להגיד "סליחה אין לנו".
עמדת קבלה –קיימות 7 עמדות שרות, כשבפועל עמדה וחצי פעילים.
אין מספיק כח אדם בשרות קבלה.
אנשים עומדים בתור מעל שעה, כשאותם הפקידים מסתובבים ללא מעש (לא ברור במה מתעסקים) ככה זה נראה לכולנו לעין.
חזרנו מחופשה מותשים יותר, מאוכזבים מאוד עם טעם מר וחבל מאוד ..

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה