פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה,שירות לקוחות אנטיפתי וחדר מלוכלך נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
יצאנו לחופשה (אני ,בעלי,אמא שלי ושתי בנותיי) במהלך החג הראשון של סוכות 16/10-19/10. להלן חלק מה"חוויות"שנאלצנו לעבור במהלך השהות.
1)החדר שקיבלנו היה מלוכלך,ריח של שתן מהאסלה,ג'וקים על הרצפה. כלי מטבח דביקים שלא נשטפו כבר הרבה זמן.י ש קומקום אבל אפילו ערכת קפה לא טרחו לשים. בהרכב החדר ביקשתי מראש לול לתינוק וכשהגענו לא היה שום לול. ביקשתי בפעם הראשונה והבטיחו שתוך חצי שעה יביאו את הלול.כעבור חצי שעה יצרתי קשר שוב ושוב הבטיחו שמייד ישלחו.כעבור שעה וחצי!!!! קיבלתי את הלול.
2) מכיוון שבית המלון מחייב לענוד צמיד במהלך כל השהות במלון, בעלי ענד לבתי את הצמיד בצורה רופפת וחששתי שהיא תאבד אותו במים. ניגשתי לפקידת הקבלה והמתנתי בתור כ-10 דקות על מנת לקבל צמיד חדש.( על אבדן צמיד מחייבים 180₪). כשהגיע תורי,בחורה בשם אורית החליטה שהיא סיימה את המשמרת שלה והיא לא מוכנה לטפל בי. הסברתי לה שאני רק צריכה צמיד חדש והיא חזרה ואמרה שהיא לא תטפל בי ושאני אעמוד בתור לנציגה אחרת.שאלתי אותה מדוע אם כן היא לא שמה שלט או סימון כלשהוא שהיא לא נותנת שירות היא ענתה בשיא חוצפתה "למה מה נראה לך פה זה סופר?" והלכה. לא נותרה לי ברירה אלא לעמוד שוב בתור.כשאורית חזרה לעמדה כעבור פחות מדקה,ניגש אליה בחור (נאה,יש לציין) וביקש עזרה,היא בשיא חוצפתה אמרה לו "אין בעיה,אני אעזור לך". פניתי אליה בתוקפנות ושאלתי מדוע לו היא עוזרת ולי לא? היא ענתה "ככה" ונעלמה. ביקשתי לדבר עם מנהל ואף אחד לא התייחס אלי ברצינות.הגיע בחור צעיר בשם יהודה ואמר "אל תתייחסו אליה ,אני אעזור לך" ובאמת עזר. מיותר לציין שאם לא הייתי ים תינוקת בת חמישה חודשים שהיתה מקוררת,הייתי מקימה מהומה ומתעקשת לדבר עם מנהל אבל לבחורה כזו אסור לעבוד בשירות לקוחות.
3) ביום השלישי לשהותנו ביקשנו שינקו את החדר לאחר שביום הראשון והשני העדפנו שלא. המנקה בסך הכל החליפה מגבות ,סידרה מצעים ושטפה את הרצפה. הכלים שבכיור לא נשטפו. אך מה שהכי גרוע הוא שהבחנתי בזוג נעליים אורתופדיות בשווי 290₪ של ה"לב הכחול" שנעלמו. על מנת לשפוט אותה לכף זכות,סרקתי כל פינה בחדר וחיכיתי עד ליום שבו עזבנו על מנת לארוז את המזוודות שוב ולסרוק את החדר,כשלא מצאתי הבנתי שכנראה היא לקחה אותם. כמובן שהגשתי תלונה וקב"ט בשם סיימון סרק את החדר ואכן אמר לי שלא מצא את הנעליים ושאני אגיש תלונה. הגשתי תלונה במלון אך הוא אמר לי שאין לו מה לעשות ושאני יכולה להגיש תלונה במשטרה.
לצערי, החופשה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן הפכה לסיוט. אני כבר לא טורחת לציין את חדרי האוכל הלא נקיים,את האוכל הלא טרי והממוחזר שמוגש בארוחות ערב ואת טרטור במהלך הצ'ק אין שמתבצע בבניין אחד,וקבלת המפתחות בבניין אחר
עלבון סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה