פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם נופשונים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול יצרתי קשר עם קלאב הוטל אילת לצורך מימוש נופשונים שמגיעים לי מידי שנה בגין מכירת יחידת הנופש. נאמר לי באופן מפורש ע"י מנהלת הנופשונים שאינני זוכרת את שמה, כי אין להם מקום לנופשונים עד אוקטובר. כלומר חמישה חודשים מתוך שנה שלמה שלא ניתן להזמין נופשונים. כאשר שני עיקרי ההסכם הוא 1. הזמנת נופשונים בתאריכים שהם לא חגים ולא יולי אוגוסט 2. לא להתקשר יותר מחודש ימים לפני מועד הנופשון שאותו אני רוצה לממש.
האם זה נראה לכם הגיוני שאתם סוגרים לי חמישה חודשים מתוך 12 חודשים של שנה למימוש הנופשונים? כיצד אתם יכולים להגיד שאין לכם נופשונים בחודשים יוני, ספטמבר וכו למרות סעיף 2 שרשמתי למעלה?
ההסכם הזה הוא ל-10 שנים וזו השנה העשירית למימוש ובכל שנה יש לי מלחמה אחרת איתכם לגבי מימוש הנופשונים ע"פ ההסכם.
בכל פעם מחדש אתם מפרים אותו. בסה"כ ביקשתי לממש שני נופשונים במאי וביוני ואתם הבהרתם שעד אוקטובר אין מקום לנופשונים? אבל אם אני אתקשר למחלקת הזמנות ואוציא את כרטיס האשראי שלי יתנו לי מתי שרק ארצה. אתם כל הזמן מזכירים הקצאות הקצאות הקצאות... בהסכם מצויין במפורש כי המימוש הוא על בסיס מקום פנוי ולא נאמרת מילה על הקצאות בהסכם. מבחינתי כאשר אני מוציאה כ.א ונותנים לי איזה תאריך שאני רוצה המשמעות שיש מקום במלון והוא בהחלט לא בתפוסה מלאה...
אתם מפרים את ההסכם כל פעם מחדש ונמאס לי בכל פעם מחדש להיכנס למלחמות מיותרות. אז מספיק עם שיטת המצליח ותתנו לאנשים את המגיע להם ע"פ חוק.
אתם בטח מצפים שאחרי שיסתיימו לי הנופשונים ע"פ ההסכם אחזור אליכם באופן פרטי נכון?? כך אתם דואגים שאחזור אליכם? ע"י התחמקות מכיבוד הסכמים?
מצפה לתשובה מהירה לפני שאני פונה לערכאות גבוהות יותר בסולם ובטח אתם יודעים שהיום יש הרבה למי לפנות.

בתודה ובברכה,
מזי
הפרת הסכם סוג הנזק :
מתן נופשונים ע"פ התאריכים שאנו מבקשים בחודשים מאי ויוני ולסיים איתכם את הסיפור בצורה יפה ומכובדת עד כמה שניתן פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה