פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גוזלים כסף ולא עומדים בתנאים שלהם לבעלי יחידות נושא התלונה:
בן שמעון ברוריה ואמיל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
חייבת לשתף אותכם במשהו עצוב מאוד..המשפחה שלי רכשה לפני 25 שנה יחידה בקלאב הוטל אילת בשבוע 32 שזה חודש אוגוסט למשך שבוע.
בכל שנה ושנה בנוסף לרכישה הם צריכים לשלם על אחזקה שנתית 3000 שקל שזה כבר מעצבן.
השנה הם פיספסו את מועד התשלום של האחזקה בשבוע ובגלל זה קיבלו עונש שמזיזים להם את השבוע לשבוע 46 שזה יוצא חודש נובמבר.
לאחר ערעור ששלחנו להם בתאריך 15/5/17 הסברנו להם שבעלי היחידה לא חשו בטוב ויש להם בעיות רפואיות לא יצא להם לשלם בזמן את הדמי אחזקה אנו מבקשים לשנות שוב את ההחלטה שלהם ולהחזיר לשבוע המקורי 32.לאחר שהמתנו לתשובה מהם שהיינו אמורים לקבל לאחר שבוע, ולאחר שיחות שאני מחייגת אליהם יום יום וכל פעם עונים לי אין עוד תשובה אין עוד תשובה ככה כל יום ויום.
היום תאריך 13/6/17 סוף סוף קיבלנו תשובה וכומבן שלילית שזה מה שיש שלא תקבלו את השבוע 32 רק שבוע 46 שכמובן לא היה לי ברירה ואמרתי לנציגה לתת לי את השבוע ה46 ומה התשובה שלה הייתה שאין מקום גם בשבוע הזה.
ממש בושה ביקשתי לדבר עם מנהל ואין מנהל ביקשתי לדבר עם תלונות הציבור וגם אין להם מנכ"ל וגם אין להם טלפון הכל במכתב בדאר או שלבוא למלון ולדבר איתם .
פשוט בושה בושה בושה אני כבר לא יודעת למי לפנות
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה