|
|
|
|
|
|
הונאה- חיוב האשראי ללא החופשה |
נושא התלונה: |
יום שני 10 יולי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הערבה אילת |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, התקשרתי לברר על נופש והתבקשתי למסור את פרטי כרטיס האשראי בהבטחה שזה לא לחיוב אלא לביטחון בלבד. התשלום אמור להתבצע עם ההגעה למלון. התכתבתי עם נציג קלאב הוטל באמצעות הוואטסאפ ושאלתי אם יש סוויטה שמתאימה ל- 6 נפשות אך הנציג אמר שאין לו, אלא שני חדרי סטודיו במחיר של כ- 2700 ש"ח לכל חדר. עניתי לו שזה יקר מידי ולא המשכתי עם ההזמנה. לא התכתבנו נתאריך 21/6. בתאריך 10/7/17 גיליתי שחייבו אותי בסכום של שני חדרים 5,370 ש"ח בתשלום אחד! אני בכלל לא נסעתי לאילת! מהיום שראיתי את החיוב של האשראי אני מנסה לדבר עם מישהו בקלאב הוטל, והם מעבירים מאד לשני. אף אחד לא הקשיב וענה. פניתי לחברת ישרכארט בבקשה לבטל את העסקה אך תשובתם מהיום היא- תפני לקלאב הוטל. שאלתי אותם איך בכלל אישרו לחייב בסכום הזה? הרי אף פעם לא ביצעתי עסקה בסכום גבוה. אני מתקיימת מקצבת נכות...!
בבקשה עזרו לי לקבל את הכסף בחזרה.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן. וניצול מצוקת החלש. |
סוג הנזק : |
זיכוי ופיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קלאב הוטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|