פריצה/כניסה לחדר במלון וגניבת מכשיר סלולרי |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תד. 4444, אילת. מיקוד 88000 |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8-11/7/10 התארחתי במלון קלאב הוטל אילת, בחדר מספר 1501.
במהלך שהותי במלון בלילה שבין חמישי לשישי (בתאריך 9/7/10 יום שישי לפנות בוקר)
נכנסו/פרצו לחדרי וגנבו מכשיר סלולארי מסוג גוגל נקסוס 1.
שעת הגניבה היא בין 5:00 ל-8:00 לפנות בוקר בזמן שאני ושאר החברים ששהו איתי במלון ישנו בחדר.
אינני יודע אם הפריצה לחדר הייתה דרך הדלת (באמצעות מפתח מאסטר כלשהו) או דרך החלון.
אני חייב לציין שיש ברשותי צילום וידאו בו מעיד שהחלון בחדר 1501 איננו ננעל כמו שצריך וגם כאשר נועלים את החלון הוא נפתח בצורה מאוד פשוטה, באמצעות משיכה קלה.
לאחר שהתעוררנו בבוקר ושמתי לב שהמכשיר הסלולארי שלי איננו נמצא, פנינו לפקיד הקבלה במלון שטען שהקב"ט איננו נמצא כרגע ולכן נאלצנו להזמין משטרה.
משטרה הגיעה למלון והוגשה תלונה במשטרה (יש ברשותי תיעוד על התלונה) במהלכה ניתנה עדות מלאה של כל מה שקרה.
לאחר הגשת התלונה במשטרה , ניתנה גם עדות וגם תלונה לקב"ט המלון.
לאחר מכן ניגשתי למחלקת יחסי ציבור שבמלון והתלוננתי בפני הגברת שישבה שם על העניין והיא מבחינה אמרה שהם לא אחראיים לחפצים שלי, ומבחינתה אני מוזמן לפנות להנהלת קלאב הוטל או אף לפעול בכל דרך שתראה לי לנכון.
חשוב לציין שפניתי להנהלת קלאב הוטל אילת והם החליטו שאין מקום לפיצוי
אני רואה את העניין בחומרה רבה במיוחד מכיוון שהגניבה הייתה בזמן שישנו בחדר, והיה אף יכול להיווצר מצב של סיכון ופגיעה בחיינו.
ישנה פה רשלנות רצינית של המלון והנני חושב שעליהם לקחת את מלוא האחריות על הגניבה.
מכשיר הסלולאר שנגנב היה בשווי 3100 שקלים (יש ברשותי קבלה על העניין) ואני דרשתי פיצוי מלא על כל סכום זה (מבלי להתייחס לעוגמת הנפש והטרטור שנגרמו לי במהלך כל הסופ"ש עקב מקרה מצער זה)
|
וגם עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום מלא על מחיר המכשיר הסלולרי בשווי 3100 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|