פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר עם מזגן לא תקין נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שהינו בתאריכים 19-21/8/10 בקלאב הוטל באילת בסוייטה קריבית שמספרה 3002.
כשנכנסנו לחדר הוא עדיין לא היה מוכן והג'קוזי במרפסת היה מטונף עם סיגריות ושאר דברי מאכל. כמובן שהתלוננו בקבלה והגיע מישהו לנקות. חשוב לציין כי היינו 2 משפחות עם 2 חדרישינה כשלכל משפחה יש שירותים יחד עם מקלחת, שירותים + מקלחת אחד היה מנוטרל מאחד ויצא משם ריח נוראי של שתן ועף אף שאנחנו בעצמנו ניסינו לשים חומרי ניקוי שקיבלנו מהמנקים של המלון אך זה לא עזר הריח הנוראי עדיין נשאר בשירותים. אך גם עם זאת הסתדרנו.ץ הדבר הנוראי ביותר היה שהמזגן בחדר זה איננו עובד כראוי והגענו למצב שאנו יושבים בחדר בערב (בגלל ילדים קטנים) ופשוט מזיעים בתוך החדר. לאחר תלונות רבות ונשנות לקבלה הגיע הטכנאי 3 פעמים שהסביר כי המזגן פועל אך לא מקרר כמו שצריך הוא מודה אך אין מה לעשות בנידון ולבסוף הוא הסביר לנו כי יש מס' חדרים בקלאב הוטל שהתעלה של המזגן בנויה לא טוב ועל כן לא מגיע מספיק אויר מהמזגן לחלק מהחדרים ויש תכניות לשפר את זה אבל זה יקרה רק בעוד כמה שנים. חשוב לי לציין שלמרות שדיברתי עם מנהל המשמרת לא הוצע כל פתרון לבעיה החמורה שהיינו בה וגם לא היה כל ניסיון לתת פתרון. מאוד התאכזבנו מאוד לא נהנינו היה לנו חם מאוד בחדר והזענו. אני מצפה ממלון שמכבד את עצמו להציע איזשהו פיצוי בגין החופשה שכ"כ ציפינו לה ולא צלחה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה