פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ומשפיל ואי מענה לשום בקשה שלנו. נושא התלונה:
זדא שקד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
קלאב הוטל טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!
ואני ומשפחתי - כ30 נפשות מתארחות מידי שנה במלון קלאב הוטל טבריה.
אך למרבה הפתעתנו בסוף שבוע האחרון 2.8.2012 נסענו והזדעזנו!!
אני חייבת לציין שמעולם לא חיכיתי בכליון עיניים לחזור מהחופשה שוב לביתי שנקי וראוי לשינה לעומת המלון.
נתחיל מכך שביום חמישי בצהרים בעת שנכנסתי לחדר שקיבלתי התקשרתי וביקשתי יפה מעובד הקבלה מיזרון זוגי , לאחר שקיבלנו שתי מזרוני יחיד, הסברתי כמה המצב קשה ואינו מאפשר לנו לישון בצורה כזאת מכיוון שילדי הקטן מתעקש לישון איתנו ופשוט נפל כל פעם בין שתי המזרונים בחור שנוצר בינהם.
פקיד הקבלה אמר שיבדוק עם המשק עם קיים מזרון זוגי במלאי ויחזור אליי.
לאחר שחזר אליי אחרי חצי שעה אמר שיש מזרון שישלח אליי בהקדם אך לפני שעות הלילה כדי שנוכל לישון כמו שצריך.
בשעה 24:30 בלילה אנו חוזרים לחדר וכלום!!! אין מזרון זוגי ואין אם מי לדבר.
כמו שזה נשמע- הפקיד. בקבלה שיקר עלינו.
התקשרתי שוב לקבלה לא ויתרתי וענה לי נציג בשם אמיר- עשה לי טובה שעונה לי בכלל, דיבר בחוסר סבלנות וחוסר אדיבות, ציין שלא רואה פנייה שלי מהצהריים ושאני הוזה כניראה כי לא התקשרתי ולא ביקשתי!!
אין גבול לחוצפתו. לאחר ויכוח מתמשך ביקשתי שנית מזרון- ושוב בירר מול המשק ואמר שיביאו לי בהקדם כי אנו רוצים לישון אך לאחר המתנה של חצי שעה התייאשתי והלכתי לישון למרות חוסר הנוחות - אין צורך לפרט את הלילה הסיוט שעברתי.
בבוקר שהתעוררתי ממורמרת מהלילה הנורא ביקשתי מנהלת - הועברתי לאישה גם היא לא סימפטית ולא נחמדה - "מנהלת" בשם חווה, אמרה שתדאג לי למזרון ועד היום האחרון לא ראיתי את המזרון במדובר...
לאחר שהתייאשתי וויתרתי על המזרון, התקשרתי במוצאי שבת לאחר מקרה מזעזע חדש- מלא נמלים על השולחן אוכל ועל המיטות.
התקשרתי לקבלה ושוב- לרוע מזלי ענה לי אמיר הנחמד ממיקודם, ביקשתי שיחליפו לי מצעים במיטות בהקדם כי אנו עייפים ורוצים לישון ולא רוצים לישון על נמלים, ושוב הוא שיקר במצח נחושה ואמר שתוך רבע שעה יחליפו לנו- חלפה שעה ולא השתנה כלום יצאנו לבדנו לחדר של המנקה ובאמצע הלילה החלפנו מצעים בכל המיטות.
אני רוצה לומר שבחיים עוד לא נתקלתי ביחס כזה מגעיל , משפיל , מזעזע ומזלזל מצד המלון כולו- גם מצד הפקיד שלא ראוי לעבוד עם קהל וגם מצד המנהלת.
כששילמתי 55 שקלים בעבור ארוחת בוקר בשבת בבוקר- שוב זועזעתי שמצאתי שערה באוכל- במקרונים.
את הסכום ששילמתי לא שילמתי בעבור ארוחות ולא בעבור חדר מפואר,
אז לפחות הבסיס זה יחס הולם וראוי שירות חדרים ושירות לקוחות נורמלי!!!
לעולם לא אשוב להתארח אצלכם לא אני ולא משפחתי ואני מפרסמת וממליצה לכולם לא להתקרב אליכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה