פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספא גרוע! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אשדוד כנרת 55/28 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי שלום , סגרתי ספא זוגי דרך אתר באינטרנט למלון שלכם שבכלל התארחתי ברויאל גרדן , יש לציין ששילמתי עבור הספא 340 שח כאשר ראיתי שבכלל דרך הספא עצמו המחיר זול יותר , כ 24 שעות לפני הספא רציתי לבטל אבל החברה עימה הזמנתי לא איפשרה לי כלל ללא תשלום מלא ״כעונש״ . כאשר הגענו לספא שהתור היה בשעה שלוש והגענו בשעה רבע לשלוש כמו שדרשו מאיתנו . קיבלנו את פנינו 2 נערות וביקשו מאיתנו להמתין , המתנו עד שלוש ועשרה המסאג אמור להיות 45 דקות עד שהתחלנו את המסאג ועלינו לחדר היה כבר שלוש ורבע , קיבלתי מסאג גרוע בלשון המעטה!!! ממש סבלתי כבר והתאכזבתי יש לציין שאני עושה מסאג פעם בחודש ויודעת מה הוא מסאג איכותי וטוב , ואז להפתעתי שאמרה לי שנגמר המסאג ראיתי שקיבלתי רק 30 דקות ולא 45 דקות!!! ירדתי לקבלה ביקשתי החזר כספי כי גם לא נהנתי וגם 15 דקות לא קיבלתי מסאג. הבחור אמר לי שכסף לא אקבל אבל אם ארצה מחר יעשות לי טיפול של 25 דקות , אז זה באמת לא היה פיצוי בכלל עבורי כי זה לא שאני אורחת של המלון ובסהכ יורדת מהחדר מימני זה דורש 2 מוניות הלוך וחזור וכמובן שתחושה שאני עובדת אצלהם. אז לא הגעתי לטיפול ! החברה שהייתה איתי קיבלה מסאג 40 דקות ולא 45 , ויצאה עם הרגשה נחמדה רק שהיום כל הגוף שלה תפוס! ואז אני שואלת את עצמי האם אתם בכלל יודעים מה אתם עושים שם?
אבקש החזר כספי מלא ! ופיצוי! אני מפרסמת כן בפעם הראשונה אבל אשלח גם מכתב לפניות הציבור ומבטיחה להגיע רחוק מאוד במידה ולא תטפלו בכך מיידי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה