כשל חמור בשירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי בשמת ואני פונה בעקבות כשל חמור בשירות.
להורי יש יחידת דיור מזה שנים רבות ברשת קלאב הוטל.
לצערנו הרב השנה וביום ראשון בו היו אמורים לקבל לשבוע את יחידת הנופש, אושפז אבי עם שבץ מוחי בבית חולים. אימי פנתה טלפונית לקלאב הוטל אילת וביקשה להודיע על האישפוז ובקשה לחלופה. המוקדניות סירבו לטפל בבקשה בטיעון שזה יום קבלה ושתתפנה ביום שני. ביום שני נאמר לאימי כי היחידה ממתינה ואין פתרון אחר. וכך רק ביום שלישי נסע אחי וקיבל את היחידה. כלומר הורי הפסידו 2 לילות ששולמו מראש. בפניות חוזרות ונשנות לקלאב הוטל שישיבו לנו את 2 הלילות שלא נוצלו, הם מטרטרים את הורי באין סוף טלפונים, כמובן לא חוזרים לתת תשובה חיובית או שלילית. היום, ולאחר שאימי התעקשה והרימה מעט את הקול הם אמרו שיתנו לנו "אולי" באמצע דצמבר, בשיא החורף את שני הלילות. אמרנו כי מראש שילמנו עבור שבוע שנמצא בימי קיץ אביב!!
אנו מיואשים ומאוכזבים אחרי שככ הרבה שנים שלמנו לרשת הזו וכאשר פעם אחת הייתה צריכה לתת שירות בסיסי נתקלנו ביחס מזלזל ומחפיר.
נודה מאוד לכל סיוע מצדכם.
בכבוד רב בשמת שיש טל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר 2 ימים ששולמו בעונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|