פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שירות גרוע!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
קניתי מכשיר להסרת שיער של BABYLISS דגם BA-G930E מס חשבונית 107376בתאריך 19.5.14 המכשיר לאחר חודש 15.06.14 נשלח לתיקון בנקודה באזור חדרה אצל אחים איטח .
ומאז ועד היום אני רודף אחרי השירות שלהם שניתן על ידי חברת ברימאג והם במשך חודשיים אומרים לי שהמכשיר בדרך אליי, או שהם אומרים שהמכשיר הגיע לתחנת שירות שלהם בחדרה ,ןבפועל המכשיר לא הגיע.
לפני שבועים בקשתי מהם זיכוי על המכשיר והם אמרו שישלחו לי את הזיכוי עם שליח ואני עד היום מחכה לשליח .
אין לא זיכוי ולא שליח .
המוצר חדש פגום.
השירות שלהם מתחת לכל ביקורת!!!!!!!!!!!

בברכה
ירון ****
.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בכסף לכרטיס האשראי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שירן -ברימאג שירות שם ותפקיד:
שלום רב,

סוכם עם הלקוח כי נבצע ביטול עסקה לבקשתו.

לשירותכם בכל עת!
תגובה:
ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה