פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מקרר חדש לאזור הצפון מפחדי המובילים נושא התלונה:
פרנסיס דוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
השקמה 19- אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש רכשתי מקרר L.G. חדש ע"י אתר אינטרנט של ערוץ הקניות. זומן טכנאי לתיקון כעבור שבוע עקב נזילת מים מהמקפיא לתא הקירור כעבור שבוע. נמסר כי יש אישור להחלפת המקרר כי לא ניתן לתקנו. מאז יום יום כמעט בטלפון הנ"ל הועברתי מאחד לשני ועד שהגעתי לאחראי על המובילים שאמר לי את "האמת" בפנים. הוא אמר לי שהמובילים קיבלו הוראה מהמשטרה לא להתקרב לאזור הצפון.מיד ביקשתי לדעת מיהו נותן ההוראה במשטרה ואז אמר שאין לו את השם. אבל בכל מקרה איש מהמובילים לא יביא את המקרר לביתי כי הם פוחדים (ע"פ דבריו )להגיע לאזור. ראו זה פלא אתמול ראיתי פרסומת בערוץ 2 על חברת שארפ שמספקת סחורות ממגוון מוצריה לכל רחבי הארץ ובכלל זה לאזורי קו העימות. ראוי כי תפרסמו את החברה עימה יש לי עסק כחברה שנותנת שירות למקומות בטוחים ע"פ דעתה ולא נותנת שרות לכל הארץ. מי יודע מתי תסתיים המלחמה ומתי אם בכלל הם ייצרו עינמי קשר להחלפת המקרר שאצלי ובמצב בלתי תקין עם נזילת מים מתמדת ואיסופם בדלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
למרות המצב להתגבר על פחדים ולתת שירות בכל הארץ. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
התלונה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה