פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת של כמעט שנה בהחלפת דלתות מקרר BEKO נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיגיטל סרוויס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 18.12.05 קנינו מקרר חדש מדגם BEKO 9700 אפור,אצל אבי סופר בת"א.
כבר למחרת הגיע המקרר לביתנו ומייד הבחנו שכנראה בעת ההובלה נפגעו דלתות המקרר, בעליונה נשברו מסגרות הפלסטיק של הדלת , ובתחתונה הבחנו במעיכות במרכז הדלת .
מייד הערנו את תשומת לב המובילים ובהנחייתם התקשרנו לחנות ולחברה.
המובילים אף אישרו בכתב את הנזקים.
נאמר לנו לחכות לטכנאי שיגיע ושלא תהיה בעיה הדלתות יוחלפו.
אכן הגיע טכנאי כעבור מספר ימים, אישר את הנזקים והבטיח שלא תהיה כל בעיה , הוא יעביר את הדווח ומדיגיטל סרוויס יתקשרו אילינו תוך כמה ימים.
מאחר שאני אדם סובלני חיכיתי, וחיכיתי... ללא תגובה!
ב17.01.06 נמאס לי , התקשרתי לדיגיטל סרוויס, דיברתי עם רינת, דורית ועוד מספר בחורות נחמדות, כולן הבטיחו שהעניין יטופל, שלחתי להן בפקס את אישור המובילים כפי שביקשו, נאמר לי שיוזמנו דלתות חדשות מחו"ל מכיוון שאין במלאי, זה יקח כחודש.
שוב חיכיתי וחיכיתי...
כל פעם שהתקשרתי הובטח לי שהעניין בטיפול.
ב07.08.06 שוב התקשרתי ודברתי עם יפית שהבטיחה לחזור אליי במהירה,
וכמובן שלא שמעתי ממנה עד היום, 29.10.06.
היום התקשרתי שוב ודברתי עם אושרת, שהבטיחה שתחזור אליי ......
אנא עזרו לי,
צחי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הדלתות לאלתר ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
חברת ברימאג דיגיטל אייג בע"מ מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה .
הוחלט על החלפת המקרר למקרר חדש נסגר וטופל מול הלקוח .
תגובה:
החלפת מקרר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה